Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Crockett & Jones Westfield 341 idag.
![]()
Vad är byxorna ifrån?
Svenska Our Legacy, från tiden då de inte sysslade med 90 % skräp...
finns guldisar hos dom asså. har lite prylar av dom. men mycket är väldigt märkligt
Jaja, har själv massa kläder därifrån men de blir sämre och sämre. Förut kunde jag plocka hem hela kollektioner, nu är det typ tre plagg...
Har köpt Out Legacy i typ sex år, och det har fan alltid varit 90% skräp. Dessutom dålig kvalitet och helt knäppa storlekar på det mesta.
Det måste vara lockande skräp eftersom att du fortsätter köpa det![]()
Va i Tyskland i somras och sprang på ett skomärke som heter Lloyd.
Skorna tycker jag ser helt okej ut, förstår givetvis att de inte går att jämföra med "riktiga" skor. Men vad är folkets samlade tankar och erfarenheter?
Loake 1880 är kanon måste jag säga. Köper andra märken trots att pris-kvalitetsration är den bästa jag stött på!
Svenska Our Legacy, från tiden då de inte sysslade med 90 % skräp...
Mitt favorit svenska modemärke, synd att se deras kollektioner bli märkligare och märkligare..
Mina favoriter också. Köper ändå! Skjortorna i råsiden får man hångla i
Får du hångla, får jag hångla![]()
Oj, skaffat flickvän eller bara ett riktigt jävla winstreak just nu? :O
Just nu är det ett jävla winstreak. Tröttnar väl på det snart och börjar samla på något annat
du behöver nog inte vara orolig, mockaskorna kan vara en halv storlek för små, men de var ett impulsköp
men kör du skoblock i så mjukas de upp lite iallfall =)
Ja eller nej?
Aldrig kunnat ha Air Max men dom här har ett annat material som känns bra på fötterna. 1200kr men kan klippa dom för 600kr, ska man kanske köra på dom?
![]()
Jag har ett par svartvita. Har aldrig använt dom mer än att gå en snabb sväng till affären och vid regn.
Men om du gillar dom kör på det. Jag har märkt att vissa saker jag inte gillade förut är snyggare nu.Och att ångra sig sedan är surt..