Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rysningar, och inte den trevliga sorten
Dagens inköp.
C&J Pembroke...
![]()
Haha, skrattretande... "den typ av sko som tråden egentligen är avsedd för"? Vart kan du läsa att det står att tråden är till för en speciell sorts skor?Yttrandefrihet i all välmening - men om du ska hålla på att dissa en av den mest vanliga och klassiska modellen av herrskor kan du väl starta en egen tråd, enbart med sånnadär limmade skor. Ingen av oss klagar på era färgade gymnastikskor - varför då göra det på den typ av sko som tråden EGENTLIGEN är avsedd för?
Yttrandefrihet i all välmening - men om du ska hålla på att dissa en av den mest vanliga och klassiska modellen av herrskor kan du väl starta en egen tråd, enbart med sånnadär limmade skor. Ingen av oss klagar på era färgade gymnastikskor - varför då göra det på den typ av sko som tråden EGENTLIGEN är avsedd för?
Haha, skrattretande... "den typ av sko som tråden egentligen är avsedd för"? Vart kan du läsa att det står att tråden är till för en speciell sorts skor?
Eller så skapar du en tråd där sneakers inte får tas upp?
Jag har inget emot herrskor, men när det kommer till tassles så blir det bara löjligt, och det står jag kvar vid! Sen finns det skor med tassles som ser rätt bra ut, men bara ett par har förekommit i denna tråd
"av den mest vanliga och klassiska modellen av herrskor" verkligen?
Fyfabian vad du är tarvlig.
Chukkas från Loake idag. Ser oförskämt fina ut för att ha använts i alla väder under två vintrar.![]()
Det jag ser på första posten är att någon har startat en tråd om skor, och att denna person lägger upp bilder på klassiska herrskor... Ingenstans att det är en tråd för herrskor och att sneakers inte ska förekomma, men du kanske ser något jag inte ser?Om du tittar på första posten i tråden så tror jag du förstår. Eller varför inte de 5 första sidorna.
Men varför hålla på och säga att något är löjligt, särskilt i en tråd AVSEDD för skor? Går du in i en tråd för Omega och skiver att det är löjligt?
Nej, men vi kan såklart ordna fram den som ex en MTO.
Påsk är öppet skärtorsdagen som vanligt och långfredag 10-16, sen stängt fram till tisdagen.
Det jag ser på första posten är att någon har startat en tråd om skor, och att denna person lägger upp bilder på klassiska herrskor... Ingenstans att det är en tråd för herrskor och att sneakers inte ska förekomma, men du kanske ser något jag inte ser?
Anledningen till varför jag sa att det var löjligt, var just för att jag tycker så!
Sist men inte minst, tycker jag att något är löjligt och jag får känslan av att någon vill ha åsikter så säger jag det.
F på lästen 026. 10.5 i dessa medan jag har 10 på mina skor i Capitallästen.nice! har faktiskt tänkt att köpa precis likadana nästa vecka. vilken vidd har du, F eller G?
F på lästen 026. 10.5 i dessa medan jag har 10 på mina skor i Capitallästen.
Ja, sitter de inte skönt finns ju risken att de bara blir stående. Pimlico finns ju också, på den vanligare lästen Capital, men då blir det ju mörkare mocka.märkt att man får gå upp en storlek. Prövade ett par i strl 10 härom veckan (F-läst). satt dock inte så skönt, trots att jag tog en storlek större än vanligt (9.5 annars). detta gjorde mig lite osäker inför köp...
Jag har inget emot herrskor, men när det kommer till tassles så blir det bara löjligt, och det står jag kvar vid! Sen finns det skor med tassles som ser rätt bra ut, men bara ett par har förekommit i denna tråd
Tjena!
Nån som upplevt att skor från Meermin luktar mögel? Funderar på att lägga en beställning men har en kollega som köpte mockaskor därifrån och tycker de ger ifrån sig lite gammal källardoft...
Vad för typ av skor? Tänker mig att det kanske sätter sig mer i mocca?Oj... Märkligt!
Jag har iallafall beställt två par där ifrån, och det har inte hänt mig!
Det verkar inte vara helt ovanligt.Tjena!
Nån som upplevt att skor från Meermin luktar mögel? Funderar på att lägga en beställning men har en kollega som köpte mockaskor därifrån och tycker de ger ifrån sig lite gammal källardoft...
Har också hört det från folk som handlat Meermin.Tjena!
Åhfan, får nog bli att vända blicken nån annanstans då...Det verkar inte vara helt ovanligt.
http://www.shoegazing.se/forumen/topic/meermin-traden/page/3/#post-7720