Trevligt! ser ut att vara trevliga byxor och strumpor också *tumme upp*
Sanslöst bra bild, bilden kunde lika gärna vara en produktbild från Carmina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt! ser ut att vara trevliga byxor och strumpor också *tumme upp*
Skojja min dojja vilka pjux!
Får nog köpa båda...
https://m.zalando.se/asics-gel-lyte-iii-sneakers-as115b00m-c11.html tror jag hoppar dom. Gillar inte insidan. Sen känns 1,5 lite väl. Mina gick på 1000 blankt för 1 år sen.
Tack för tipset! Men verkade ligga likadant prismässigt som Schedin & CP. Erik Schedin kan jag tipsa om dock, 2" för ett par supercleana vita trainers. En bekant läste med honom på Beckmans.Erik1, kikat något på Buttero? Tror att de ligger på 1500-2000, någonstans där...
Sneakersuget kom tillbaks nu när det strax (???) är vår och varmt...
Funderar starkt på att plocka upp ett par orange Superstar.
Vad tror Ni? För mycket?? RicVin
![]()
Jag har ett par oanvända dojjor med skinnsula som jag funderar att sätta tåjärn på.
Är det värt det? Och bör man isf sätta dit dem innan man använder dem, eller spelar det ingen roll?
Ja, om du går på ett sätt som gör att du behöver det är det kanon. Bäst är att sätta dit dem direkt.
Hmm! Då måste jag ta reda på hur jag går först då bara!
Tack för input!
Herr E. eller någon annan för den delen.Sliter du skor mycket längst fram?
Sliter du skor mycket längst fram?
Nice! Har länge varit nyfiken på Linea Maestro. Du får posta bild och skriva hur de är när du fått demKlippte för övrigt dessa idag, får man se när de kommer och hur finished är.
![]()
Nya Carmina invigs ikväll.![]()
Tack! Modell: 732. Läst: Forest.Snygga vad heter modellen?
Mest randsytt i den här tråden, men jag kastar in en sneakersfråga ändå.
Vad "ska" man ha för sneakers om Stan Smith och superstar känns för "vanligt"? Typ samma stil och pris, men kanske lite roligare.
Mest randsytt i den här tråden, men jag kastar in en sneakersfråga ändå.
Vad "ska" man ha för sneakers om Stan Smith och superstar känns för "vanligt"? Typ samma stil och pris, men kanske lite roligare.
Jag tänkte handla min första Loake 1880 och har kikat på tre olika modeller. Men vet inte riktigt om jag ska ha singel eller dubbel monkstrap, och om det ska vara i mocka eller skinn. Utifrån min egen erfarenhet så är mocka känsligare för allt möjligt. Men det kanske är annorlunda på Loake?
Vad hade ni valt och motivera gärna..
![]()
![]()
![]()
Med en bra impregneringsspray tål mockaskorna mer än skinnskorna. Själv hade jag kört på de dubbla, känns som en modell som är enklare att bära. Gällande mocka eller skinn så är det förstnämnda lite mer avslappnat och kalv lite mer formellt.Jag tänkte handla min första Loake 1880 och har kikat på tre olika modeller. Men vet inte riktigt om jag ska ha singel eller dubbel monkstrap, och om det ska vara i mocka eller skinn. Utifrån min egen erfarenhet så är mocka känsligare för allt möjligt. Men det kanske är annorlunda på Loake?
Vad hade ni valt och motivera gärna..