DrDre
Diamant
Ursäkta OT (i en OT tråd!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, det är ett rios eller ett hirsch. Oklart. Har bytt klocka nu så återkommer med svarUrsäkta OT (i en OT tråd!!), men vad är det för rem du har på klockan? Väldigt snygg.
Klippte ett par Carmina. Svarta oxfords. Stod och valde mellan den med gummisula och lite spetigare tå och den med vanlig sula och mer rundad tå. Blev den med gummisula, den såg mycket bättre ut på foten. På språng så blir riktiga bilder strax.]
)Snygga, bara jobba lite med putsen då!Återkommer med uppföljande rapport när mackorna är ingångna!
![]()
![]()
![]()
Återkommer med uppföljande rapport när mackorna är ingångna!
Tycker de såg grymma ut! Inte en helt vanlig modell, så de som är intresserade och kunniga reagerar ju. Samtidigt så pass diskreta att de inte sticker ut på något (negativt) sätt. Kör, säger jag!Tänkte komplettera skogarderoben med ytterligare ett par bruna i skinn, och har länge varit sugen på ett par C&J Edgware, vad tycker vi om dem? Känns rätt mångsidiga men lite mer formella än ett par vanliga brogues. Lite roligare, men samtidigt vet man liksom alltid vad man får med C&J:
![]()
(Snodd bild)
Återkommer med uppföljande rapport när mackorna är ingångna!
Precis min tanke, min komfortzon är tyvärr ganska snäv vad gäller kläder och skor, men dessa känns riktigt väl avvägda för en fegis som vill skoja till det lite lagom, heheTycker de såg grymma ut! Inte en helt vanlig modell, så de som är intresserade och kunniga reagerar ju. Samtidigt så pass diskreta att de inte sticker ut på något (negativt) sätt. Kör, säger jag!
Eh!Rain, eh?
Riktigt bra!Är det gummi rätt igenom på främre delen av sulan eller ligger det ovanpå en hel lädersula? Har bara sett sådana sulor på Carmina, men får för mig att de är lite smidigare än vanliga danite?
Kommer! Har inte ens haft på mig dom än heheSnygga, bara jobba lite med putsen då!
Dom där funkar ju till mycket tycker jag, klart snygga. Var köper du dom?Tänkte komplettera skogarderoben med ytterligare ett par bruna i skinn, och har länge varit sugen på ett par C&J Edgware, vad tycker vi om dem?
(Snodd bild)
Dom där funkar ju till mycket tycker jag, klart snygga. Var köper du dom?
/gustav
Kolla några poster upp (Loake Sahara).
Annars kan jag tipsa om Berwick som är riktiga skor till ett bra pris. Har ett par själv (är du sugen och har storlek 10-10,5 jag tänka mig att sälja mina oanvända, inte för att de är dåliga utan för att de i färg ligger för nära mina Church's, trodde att Berwickskorna skulle vara lite ljusare, dvs de är lite mörkare än på bilden)
http://www.ebay.co.uk/itm/BERWICK-1...ede-Leather-Brogue-SBSBERW00018-/121180915038
Snygga och lite lagom tråkiga! Bra att ha på jobbet med andra ord.Återkommer med uppföljande rapport när mackorna är ingångna!
![]()
![]()
![]()
Självklart, stod mellan dom här och dom utan gummi framdelen men blev dom här för den här gångenFler bilder och gärna på!
Jäkligt snygga!Sådär då! Två dagar senare.. Blev ett par Axel Arigato![]()
Det är just det mitt problem är, jag har vanligtvis 44.5, men har nu beställt 44 då 44.5 inte fanns i dessa och tyvärr är dom lite för små.. Så blir att returnera och byta dom till ett par 45or och hoppas dom passar bättreJäkligt snygga!
Hur är de storlekarna mot någon vanlig sko t.ex. Converse?
Det är just det mitt problem är, jag har vanligtvis 44.5, men har nu beställt 44 då 44.5 inte fanns i dessa och tyvärr är dom lite för små.. Så blir att returnera och byta dom till ett par 45or och hoppas dom passar bättre![]()

Vad har du normalt för storlek och vidd?Fick hem ett par meermin tassels idag och känns som att mina fötter kommer gråta ett tag framöver, helvete vad trångt det var!
![]()
Ligger nog på uk8 men dessa är 7 1/2.Vad har du normalt för storlek och vidd?