• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SLA017 Releaseparty och Kobra Kai info

Hahaha men jag tänker faktiskt som dig, känns inte schysst att använda klockan och eventuellt dra på den eventuella skavanker medan den är ute i annons med viss beskrivning :)

Annars kanske man ska skriva "eftersom klockan används står köparen risken att objektet repas under tiden köparen velar om eventuellt köp" :D

Senast ändrad:
Hahaha men jag tänker faktiskt som dig, känns inte schysst att använda klockan och eventuellt dra på den eventuella skavanker medan den är ute i annons med viss beskrivning :)

Annars kanske man ska skriva "eftersom klockan används står köparen risken att objektet repas under tiden köparen velar om eventuellt köp" :D
Det går att ändra annonstexten.
Händer det klockan något eller om beskrivningen inte överensstämmer har köparen rätt att få veta. (ändrade annonstexten löpande när klockan användes)
20170822_200028.jpg

Senast ändrad:
Inget mot dig utan bara detta nya uttryck många använder sig av på KS säljes annonser numera... vad är liksom ett ärligt skick - fick bara tanken när jag drack mitt kvälls thé..
Jag tycker begreppet är bra. För mig betyder det original men sliten, bättre det än relumad med utbytesdelar.

Vi släpper det - var inget speciellt. Tyckte bara att om du typ vill använda klockan efter annonsering kan man skriva "ärligt skick"' så är alla problem ur världen :) ..

Tycker personligen man ska undvika icke definierade termer. Jag utgår ifrån att alla beskriver skicket ärligt, gör dem inte det är det ju i praktiken ett avtalsbrott om köparen förlitar sig på uppgiften ;)

Hur tycker du den är på gummi-nato? Jag har funderat i några dagar på att plocka bort länken men har inte orkat, tycker den är löjligt bekväm på länk.
Gillar gumminato rejält, syperbekväm och vaniljdoft är en killer kombo. Tycker det var snyggare med svart band än länken. Även om länken var riktigt bekväm så kommer jag inte byta tillbaka i första taget.

Gillar gumminato rejält, syperbekväm och vaniljdoft är en killer kombo. Tycker det var snyggare med svart band än länken. Även om länken var riktigt bekväm så kommer jag inte byta tillbaka i första taget.
Hmmmm, kanske får byta band igen då. Jobbigt med klockor som är bra på flera olika typer av band, svårt att hitta den optimala lösningen. :D

När du hittar den optimala lösningen tar resan slut och då blir du en OWG!
Jag klarar ju inte ens att ha samma klocka en hel vecka utan att byta så OWG känns tyvärr helt omöjligt för mig tyvärr. :)

Men med det sagt så är SLA017 riktigt bra förutom att min inte går perfekt, kommer nog lämna in min på ruckning hyfsat snart. Så OWG-material är den säkert för många andra mindre rastlösa.

Lade medvetet undan min i dryga 6 veckor för att testa mina känslor för den.

Saknade jag den? - Njae, finns ju så många andra ur att glädja sig över.

Blev jag glad när jag plockade fram den igen? - Som fan! Tveklöst den bästa moderna dykaren från Seiko. Stannar i lådan åtminstone tills MM300 görs i titan.
IMG_0326.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp