Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, tyst med dig!Jag kan ju inte använda klockan när den är ute på annons heller
Hahaha men jag tänker faktiskt som dig, känns inte schysst att använda klockan och eventuellt dra på den eventuella skavanker medan den är ute i annons med viss beskrivningHehe, tyst med dig!
Det går att ändra annonstexten.Hahaha men jag tänker faktiskt som dig, känns inte schysst att använda klockan och eventuellt dra på den eventuella skavanker medan den är ute i annons med viss beskrivning
Annars kanske man ska skriva "eftersom klockan används står köparen risken att objektet repas under tiden köparen velar om eventuellt köp"
Haha fast då kan man hedga sig genom att skriva "ärligt skick".Jag kan ju inte använda klockan när den är ute på annons heller
Vad menar du?Haha fast då kan man hedga sig genom att skriva "ärligt skick".
Inget mot dig utan bara detta nya uttryck många använder sig av på KS säljes annonser numera... vad är liksom ett ärligt skick - fick bara tanken när jag drack mitt kvälls thé..Vad menar du?
Jag tycker begreppet är bra. För mig betyder det original men sliten, bättre det än relumad med utbytesdelar.Inget mot dig utan bara detta nya uttryck många använder sig av på KS säljes annonser numera... vad är liksom ett ärligt skick - fick bara tanken när jag drack mitt kvälls thé..
Men det var ju mig du citerade. Jag vet inte en vad ärligt skick är eller vem som skrivit så.Inget mot dig utan bara detta nya uttryck många använder sig av på KS säljes annonser numera... vad är liksom ett ärligt skick - fick bara tanken när jag drack mitt kvälls thé..
För mig betyder det: något är galet men jag vet inte vad, så jag är "ärlig" och berättar detJag tycker begreppet är bra. För mig betyder det original men sliten, bättre det än relumad med utbytesdelar.
Hehe, OK, alla påhittade begrepp är ju öppna för tolkning.För mig betyder det: något är galet men jag vet inte vad, så jag är "ärlig" och berättar det
Te. The och thé sprider sig som en förkylning, gör mig galen! Ha ha , beklagar.Inget mot dig utan bara detta nya uttryck många använder sig av på KS säljes annonser numera... vad är liksom ett ärligt skick - fick bara tanken när jag drack mitt kvälls thé..
Te it is thenTe. The och thé sprider sig som en förkylning, gör mig galen! Ha ha , beklagar.
Krydda det hela med galopperande särskrivning och utebliven kommatering så får man det resultatet jag såg för ett tag sedan:Te. The och thé sprider sig som en förkylning, gör mig galen! Ha ha , beklagar.
Välkomna in i värmen!Ny ägare här också
Tack tack!Välkomna in i värmen!
Tackar. Den värmer gottVälkomna in i värmen!
Hur tycker du den är på gummi-nato? Jag har funderat i några dagar på att plocka bort länken men har inte orkat, tycker den är löjligt bekväm på länk.Regnade idag med
Gillar gumminato rejält, syperbekväm och vaniljdoft är en killer kombo. Tycker det var snyggare med svart band än länken. Även om länken var riktigt bekväm så kommer jag inte byta tillbaka i första taget.Hur tycker du den är på gummi-nato? Jag har funderat i några dagar på att plocka bort länken men har inte orkat, tycker den är löjligt bekväm på länk.
Hmmmm, kanske får byta band igen då. Jobbigt med klockor som är bra på flera olika typer av band, svårt att hitta den optimala lösningen.Gillar gumminato rejält, syperbekväm och vaniljdoft är en killer kombo. Tycker det var snyggare med svart band än länken. Även om länken var riktigt bekväm så kommer jag inte byta tillbaka i första taget.
När du hittar den optimala lösningen tar resan slut och då blir du en OWG!Hmmmm, kanske får byta band igen då. Jobbigt med klockor som är bra på flera olika typer av band, svårt att hitta den optimala lösningen.
Jag klarar ju inte ens att ha samma klocka en hel vecka utan att byta så OWG känns tyvärr helt omöjligt för mig tyvärr.När du hittar den optimala lösningen tar resan slut och då blir du en OWG!