Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du en för lev i nov?Aldrig har november känts så långt borta...
Har du kollat med Klockmaster Hansson i GBG om de har kvar sitt ex? Den var kvar för några dagar sedan.Aldrig har november känts så långt borta...
Seiko texten på min krona sitter precis som din, går mellan 8 och 2. Då finns det två helt felfria ex dokumenterade.Kul att höra att även två andra medlemmar av "Seikoadeln" - @Molle och @Seikosthlm - går igång på klockan. Har haft min på armen sedan i onsdags - den blir faktiskt bara bättre och bättre. Boetten är underbar - särskilt i profil. Storleken är perfekt - inte för stor som ju Seikodykare (och andra) lätt kan vara. Och den feta kronan är en härlig detalj. Tavlan är ett färgspektapel (i den positiva bemärkelsen) beroende på ljuset och finishen står inte andra, dyrare klockor efter - ja, detta är ett prisvärt ur. Fem stjärnor (eller nja, fyra en halv - man kan inte bränna full pott bara så där).
Japp!Har du en för lev i nov?
Stod och höll i en igår här i Kuala Lumpur, sprillans ny i box. Ca 33k SEK. Och sedan minus 4.8% GST tillbaka på det. Tror t.o.m jag hade kunnat klämma fram 10% rabatt.Dra på trissor vad det känns tråkigt att ha missat det här gruppköpet. Trånar så fruktansvärt efter den här modellen. Är den helt slutkörd nu runtom i världen? Enda hoppet hos beg. marknaden?
Köp!Stod och höll i en igår här i Kuala Lumpur, sprillans ny i box. Ca 33k SEK. Och sedan minus 4.8% GST tillbaka på det. Tror t.o.m jag hade kunnat klämma fram 10% rabatt.
Håller med om köp, den hade jag kunnat rädda från dig.Stod och höll i en igår här i Kuala Lumpur, sprillans ny i box. Ca 33k SEK. Och sedan minus 4.8% GST tillbaka på det. Tror t.o.m jag hade kunnat klämma fram 10% rabatt.
Är inte riktigt läge för mig att köpa någon kapitalvara nu tyvärr. De hade för övrigt sjukt bra Seiko-utbud, för att vara på ett och samma ställe nästan det bästa jag sett. Ligger dessutom 2 min promenad från hotellet här..Argh
Kolla in!Håller med om köp, den hade jag kunnat rädda från dig.
Själv har man dragit iväg mail till både Seiya, Klockmaster samt en tredje skeptisk grey-market dealer. Får hålla tummarna.
Tycker klockan är skitsnygg på länk. Länk är ju det bästa för övrigt. Håller man efter med lite tvätt ibland är den för evigt fräsch och stryktålig, formar sig optimalt efter handleden och låter huden andas (mer än gummi/läder). Dessutom svalare än andra alternativ eftersom metall är en så ofantligt bra värmeledare
Kör fortfarande länk faktiskt, måste vara något slags rekord då det inte alls min grej vanligtvis.
Dog approvesNä gummi är bäst
Att jag missat denna mysiga tråd. Måste hänga mer i Kobra Kai. Snyggt styrt som vanligt & fet logotyp!
Feet! När släpps den till allmänheten?
Finns ju redan.Feet! När släpps den till allmänheten?