rgladh
Basic
Skulle ha kikat där för 10 veckor sen, för dom är trevliga!Med lite framförhållning shipton & heneage. Kan ha tur att hitta några i rätt storlek i deras outlet. Annars vet jag inte riktigt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle ha kikat där för 10 veckor sen, för dom är trevliga!Med lite framförhållning shipton & heneage. Kan ha tur att hitta några i rätt storlek i deras outlet. Annars vet jag inte riktigt...
Mina är från http://www.broadlandslippers.co.uk/Skulle ha kikat där för 10 veckor sen, för dom är trevliga!
Definitivt en kandidat! Har du koll hur storlekarna är mot Loakes capital-läst eller Yankos 915?
Mina är i samma storlek som min storlek i Capital, 9.5. De sitter dock snarare som ett par loafers, dvs t i g h t från början. Men det ska de ju göra.Definitivt en kandidat! Har du koll hur storlekarna är mot Loakes capital-läst eller Yankos 915?
Suitsupply har för cirkus tusen kronor, kanske kan vara något?Någon som har tips om vart man kan hitta en smoking-skjorta i Stockholm nu i mellandagarna? Gärna med bröstknappar och som inte kostar skjortan.. ha-ha.
Eton har schyssta, tycker jag.Någon som har tips om vart man kan hitta en smoking-skjorta i Stockholm nu i mellandagarna? Gärna med bröstknappar och som inte kostar skjortan.. ha-ha.
Gördel eller hängslen? Både och naturligtvis. Gördeln har ju ingen större effekt för att hålla uppe byxorna. Har samma hängslen, bra grejor.Skall ha smoking nu på en Bondfest.
Vad föreslår ni?
Gördel eller hängslen?
Har ett par vita hängslen av denna modellen.
Extra roligt att modellen bars av Daniel Craig.
Smokingen är svart med schalslag.
Ok. Tack för svar!Gördel eller hängslen? Både och naturligtvis. Gördeln har ju ingen större effekt för att hålla uppe byxorna. Har samma hängslen, bra grejor.
Hittade denna bild. Är ju med både hängslen och gördel så får bli så!Gördel eller hängslen? Både och naturligtvis. Gördeln har ju ingen större effekt för att hålla uppe byxorna. Har samma hängslen, bra grejor.
Ok. Tack för svar!
Byxorna sitter så bra att egentligen är hängslorna överflödiga. Men tänkte som en rolig detalj.
Gördel tänkte jag för att få väck att man ser skjortan i glipan mot byxorna.
Är enkelknäppt smoking.
Fluga i siden? Finns mycket bra på vintagebutikerna runt Odenplan i Stockholm.Uppräckte på nyårsafton att jag slarvat bort min fluga, så det blev ingen smoking på smokingdagen no. 1 denna gången.
Tips på bra, gärna aningen större och lite tjockare, fluga!?! Självklart en riktigt knytfluga! Försigknutet är ju som gympaskor med kardborre...
Min är från The shirt factory och den är Stor.Uppräckte på nyårsafton att jag slarvat bort min fluga, så det blev ingen smoking på smokingdagen no. 1 denna gången.
Tips på bra, gärna aningen större och lite tjockare, fluga!?! Självklart en riktigt knytfluga! Försigknutet är ju som gympaskor med kardborre...
Min från Suitsupply hade mycket volymUppräckte på nyårsafton att jag slarvat bort min fluga, så det blev ingen smoking på smokingdagen no. 1 denna gången.
Jag sa ”lite större”, inte ”gigantisk”!Min är från The shirt factory och den är Stor.
Jämförelse med en "vanlig" storlek.
Blev med gördel. Då syntes inte skjortan under knappen.Mer formellt med gördel med (Om det nu spelar roll)
Jag köpte min på Wagner. Är en kedja som jag förstått.Uppräckte på nyårsafton att jag slarvat bort min fluga, så det blev ingen smoking på smokingdagen no. 1 denna gången.
Tips på bra, gärna aningen större och lite tjockare, fluga!?! Självklart en riktigt knytfluga! Färdigknutet är ju som gympaskor med kardborre...
Vitguld på toppen?Nu har fåfängan riktigt fått blomma ut! Införskaffade en ny smokingskjorta och behövde bröstknappar till den.
18k, pärlemo och diamanter. Svenska tillverkade 1930. Känns nästan som om jag nu skulle behöva en klocka med diamanter för att matcha..
Macrobilderna visar att jag bör ta en sväng med putstrasan tror jag. Mögel från 1930?
Snyggt .Nu har fåfängan riktigt fått blomma ut! Införskaffade en ny smokingskjorta och behövde bröstknappar till den.
18k, pärlemo och diamanter. Svenska tillverkade 1930. Känns nästan som om jag nu skulle behöva en klocka med diamanter för att matcha..
Macrobilderna visar att jag bör ta en sväng med putstrasan tror jag. Mögel från 1930?
Riktigt bra! Härligt med lite extra piff till smokingen också.Nu har fåfängan riktigt fått blomma ut! Införskaffade en ny smokingskjorta och behövde bröstknappar till den.
Tack! men nej tack. Du känner väl mig och min smak?Snyggt .
Bara att hojta när du är redo
Fantastiska! Klart du ska ha en med strössel påNu har fåfängan riktigt fått blomma ut! Införskaffade en ny smokingskjorta och behövde bröstknappar till den.
Accessoarer är perfekt att köpa vintage, klart mer prisvärt (otrolig kvalitet till samma pris som nyproducerat krafs) och roligare utbud.Nu har fåfängan riktigt fått blomma ut! Införskaffade en ny smokingskjorta och behövde bröstknappar till den.
Japp, vitguld upptill. Ja, Juvenia har ju 19mm bandbredd och nattsvart mysterie tavla. Vitguld med två karat strössel.. Jag hade blivit tillställningarnas största primadonna.Vitguld på toppen?
- Isåfall får du sno frugans Juvenia.