Psykel
Pandion
Jag gillar framför allt det minimalistiska i endast den lilla loggan på utsidan.Liten o nätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar framför allt det minimalistiska i endast den lilla loggan på utsidan.Liten o nätt
Precis vad jag sa, men med annat vokabulärRolex moderna boxar är fan det fulaste som finns. Finns några äldre som är rätt fina.
Mkt cool![]()
![]()
![]()
Jag gillar denna.
Kul med lite annatDykarhjälm-boxen till Oris Carlos Coste LE är rätt så fräck.
![]()
Ja precis, passar också bra med en klocka som har 1000M WR haha!Kul med lite annat
Man kan tro att det är en skruvdragare i den boxen.![]()
![]()
![]()
Jag gillar denna.
Haha, exakt! Vattentät box till dykarklocka, fullt logiskt.Man kan tro att det är en skruvdragare i den boxen.![]()
Håller med!Skulle säga att Tudor slår storebror Rolex på fingrarna alla dagar i veckan med sina svarta pianolackade boxar. like!![]()
Gossen Emil Ruda. Hahaha! Ganska bra. Emil i Lönneberga är nog mer passande dock.Kul med boxar! Forumets gossen Ruda (@Philippe Stern ) hade en liknande tråd för ett tag sen
https://klocksnack.se/threads/den-stora-klockbox-tråden.48744/
Instämmer med dig
+1 på den! Den boxen måste man pilla på IRL för att förstå hur trevlig den är! För att inte tala om klockan inuti...Om man gillar grönt
![]()
![]()
That's more like it!Denna gillar jag!
Skulle inte tacka nej att ha en sådan till min MIDAS!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dont disagreeHåller med!
Mkt coola![]()
Diggar LWs oklassiska boxar som är skurna i olika vinklar. Passar deras märke och design bra.
"First box on the moon"?Skriver under på den gigantiska Omega-boxen.
Var ju liksom halva grejen med att man köpte den.![]()
"First box on the moon"?
Den är riktigt fin och udda den boxen.....hittade min på Kaplans för några år sedan till min midas, riktigt nöjd!Denna gillar jag!
Skulle inte tacka nej att ha en sådan till min MIDAS!
![]()
![]()
![]()
![]()