Den är riktigt fin och udda den boxen.....hittade min på Kaplans för några år sedan till min midas, riktigt nöjd!
![]()
![]()
![]()
Nice! Den missade jag, men jag är glad för din skull @Omen att du hittade denna udda box! Växer som sagt inte på träd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt fin och udda den boxen.....hittade min på Kaplans för några år sedan till min midas, riktigt nöjd!
![]()
![]()
![]()
Mkt ovanligDen är riktigt fin och udda den boxen.....hittade min på Kaplans för några år sedan till min midas, riktigt nöjd!
![]()
![]()
![]()
Panerais box är i mitt tycke rätt läcker.
![]()
Har för övrigt min Pam 312 box och den nya veriosnen av Speedy boxen framme på byrån i sovrummet jämt. Lägger dock klockorna på, och inte i, boxarna.
Den hamnar på topplistanEj min, men gillar Dornblüths boxar
![]()
![]()
Ska man gå efter priset så är denna riktigt nice till en klocka för 5000
Panerais box är i mitt tycke rätt läcker.
![]()
Har för övrigt min Pam 312 box och den nya veriosnen av Speedy boxen framme på byrån i sovrummet jämt. Lägger dock klockorna på, och inte i, boxarna.
Fan, saknar den. Tur ägaren fortfarande verkar nöjd. Är sugen på en ny, med eller utan urnan. Tyvärr kan jag inte korta länken till min 155 mm handled. Kanske den äldre referensen går att korta mer...Skulle precis posta Midaskrukan i FilPros tråd start men ser att den redan avhandlats. Sjukt cool oavsett och en riktigt ball klocka!Bilder skamlöst stulna från @Aurum:
![]()
![]()
Måste rösta på Rolex box ref 51.00.01.
Inte säker men tror den gjordes enbart för Pearlmaster och är därför fel för min day date. Men helt perfekt för mig!
![]()
![]()
![]()
Ja bara boxen är ju en graal i sig.Tycker Pateks boxar i mörkbrunt lackat trä är gudomliga. Kanske de snyggaste jag vet.
Jäklar så fräck!![]()
Svenska Sjöö Sandströms Royal Capital låda är den enda som jag har framme!
Jäklar så fräck!
Är den lådan till flera sjö Sandström?