Ingen aning(No name). Ingick i ett köp av armbandssallad här på KSNiceVad är det för gummi du har på ph200?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning(No name). Ingick i ett köp av armbandssallad här på KSNiceVad är det för gummi du har på ph200?
Denna får agera sommarklocka detta år.
![]()
Nääästan helt linjerade visare!![]()
Tror den modellen var min absolut första klocka. Saknar den, grym!Fick hem nytt gummi till sommarbeatern![]()
![]()
Vilken cool modell! Har du referens?Fick hem nytt gummi till sommarbeatern![]()
![]()
Fick hem nytt gummi till sommarbeatern![]()
![]()
Aa den är riktigt trevligTror den modellen var min absolut första klocka. Saknar den, grym!
Vilken cool modell! Har du referens?
Tack så mycketStämmer in i hyllningskören, trevlig modell!![]()
Beggad smp, en sån där gammal härlig med duvgråblå bezel...Tja!
Har ni några tips på någon/några sommarklockor runt 20k?
Och sådär fyra timmar senare har jag redan bytt sommarklocka!Denna Carrera är nog min sommarklocka, tror jag!? Men hinner väl ändra mig ett par tre ggr innan midsommar!
![]()
En skx009 kan aldrig bli felHar tyvärr ingen bra bild, dåligt ljus och dålig mobilkamera men ni har alla sett en SKX009K2. Nyligen inkommen och
kanske kan tyckas tråkig men den tilltalar mig galet mycket just nu i alla fall, får väl se om den håller sig hela sommaren.
Semesterresa brukar ju dock innebära sug att köpa klocka så vi får väl se![]()
Snyggt! Synd att du bytte men denna var riktigt cool!Och sådär fyra timmar senare har jag redan bytt sommarklocka!
![]()
![]()
Snyggt! Synd att du bytte men denna var riktigt cool!
Haha, Jag förstårBytt o bytt! Heuer Carreran har jag naturligtvis kvar, men Ebeln är nog mer en klocka för sommaren!Carreran är så grinig gällande fukt. Klarar inte ens av lite champagnebad på podiet.
![]()
Den där var ju riktigt trevlig! Aldrig sett förut, vad är det för ref?Blev just med en sommarklocka till!
![]()
På gummi: BRTYP-DEM-W/SRPDen där var ju riktigt trevlig! Aldrig sett förut, vad är det för ref?
Tackar. Såg att det finns en svart också, men måste säga att din vita är sjukt mycket vassare.På gummi: BRTYP-DEM-W/SRP
På länk: BRTYP-DEM-W/SSP