Är grymt sugen på en sådan. Du får gärna köra en paketöppning när den kommer....Nu är det mindre än en månad innan min sommarklocka dyker upp - Baltic Aquascaphe. Förbeställdes redan i november förra året.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är grymt sugen på en sådan. Du får gärna köra en paketöppning när den kommer....Nu är det mindre än en månad innan min sommarklocka dyker upp - Baltic Aquascaphe. Förbeställdes redan i november förra året.
![]()
![]()
En påminnelse till de som inte hunnit införskaffa sig ’sommarklockan’
![]()
Hörde jag sommarklocka?En påminnelse till de som inte hunnit införskaffa sig ’sommarklockan’
![]()
Den där Squalen är verkligen den ultimata sommarklockan!Hörde jag sommarklocka?
![]()
![]()
Tror inte det, du har bytt innan midsommar.Ska vi säga 4e gången gillt i den här tråden?
![]()
![]()
Doxa?Tja!
Har ni några tips på någon/några sommarklockor runt 20k?
Tack! ska kolla på dem, någon modell du rekommenderar?
Jag tycker att SUB 300T Searambler är sjukt snygg. Titta runt lite i Doxa-tråden, där finns massor med godis!Tack! ska kolla på dem, någon modell du rekommenderar?
Tror inte det, du har bytt innan midsommar.
Okej ska ta en titt där! Tack!Jag tycker att SUB 300T Searambler är sjukt snygg. Titta runt lite i Doxa-tråden, där finns massor med godis!![]()
Bra val, hade varit kul med en bildSinn 104
NiceBlir en Certinasommar med dessa två. Givetvis Gummi monterat![]()
![]()