Barricello
Guld
Tror att jag hittat den nu! ..efter att köpt en Squale samt en Worldtimer LEET i tron att någon av dessa skulle va sommar/ semesterdinkan så känns denna nu rätt i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna! Plockade nyss ut hos @ERIKSON URHANDEL Första dyrklockan! Lite skakig.@Meckregg vad blir årets sommarklocka?
Funkar riktigt bra i TT med, men helguldaren är helt sjukt bra, första plats på min vill ha listaDen i helguld är riktigt bra!
Har blivit allergisk mot TTFunkar riktigt bra i TT med, men helguldaren är helt sjukt bra, första plats på min vill ha lista
Snyggt, men glöm inte skruva in kronan innan du doppar dig16570 på Super Jubilee
![]()
Blev en sån!Fan har blivit lite sugen på en sån här också..
![]()
bild från www
-Det blir nog lite rotation på dessa...
![]()
![]()
![]()
Bra val, hade den hela förra sommaren, riktigt grym klocka som klarar allt du slänger mot den, med stil-Här kommer en uppdatering då jag har möblerat om i klocklådan. Sommarklockan 2019 blir en Omega Seamaster 300:
![]()
![]()
Bra val, hade den hela förra sommaren, riktigt grym klocka som klarar allt du slänger mot den, med stil![]()
Kör på ett Everest med original-clasp! oslagbar kombo (om man bortser ifrån länken då som vinner i längden)Blir TT i sommar.
Möjligtvis investera i ett blått gummi för att ha något att varva med mellan dyken![]()
![]()
Faktiskt både somrigt och snyggtKör på ett Everest med original-clasp! oslagbar kombo (om man bortser ifrån länken då som vinner i längden)
![]()
Dessutom väldigt bekvämt!Faktiskt både somrigt och snyggt![]()
Ja Everest är bra. Lurar på ett till 14060Dessutom väldigt bekvämt!
Så jäkla snyggtKör på ett Everest med original-clasp! oslagbar kombo (om man bortser ifrån länken då som vinner i längden)
![]()
Och nu satt den på armenSommarklocka beställd
![]()