• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sommarklockan - 2019

Supershysst kombo! Är du nöjd med bandet? (aldrig ägt något från Erkas men ser fina ut!)

Tjo! Jag är väldigt nöjd hittills. Oerhört bekvämt att bära och matchningen med klockan känns perfekt. De gråa tonerna, lumeranden, sömmarna, den svarta hårdvaran. Bandet känns självklart och har hög kvalitetskänsla! En fjäderlätt, lättburen och tålig kombo som torkar på nolltid (känns knappt att den blivit blöt) efter ett dopp. Vad gäller klockan har jag kommit på mig själv att vara noll scratch-rädd också pga breitlight-materialet som känns riktigt tåligt och som att det OM det skulle repas bara blir coolare av det!

Bjuder på en bild av klockan i semester-kitet... ;) OBS! Bilden är arrangerad eftersom klockan typ hela tiden sitter på armen :)
20190621_194017.jpg

Tillbaka
Topp