Hjortens80
Basic
En riktig isbrytare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktig isbrytare
Ser riktigt bra ut det därBlå dykare såklart![]()
![]()
OoofMin personliga erfarenhet är att "Sommarklockan" brukar välja sig själv. Man kan göra kvalificerade gissningar, men oftast är det en annan wrist companion som dominerar handledstiden i juni, juli augusti...Men här kommer ett par av mina kandidater 2020.
1. Sinn med blå jeans
![]()
Helvete vad man vill klämma på den där nu. Ser ju orimligt bra ut på bild.Förhoppningsvis en sådan här (SPB143):
![]()
Sjukligt pepp på denna. Har du beställt?Helvete vad man vill klämma på den där nu. Ser ju orimligt bra ut på bild.
Japp, gruppköpet, lång väntan nu.Sjukligt pepp på denna. Har du beställt?![]()
Den var riktigt trevlig. Hur stor är den? Ref?Sommarklocka nr2.samma tema, Seiko med gummi.![]()
Seiko spb097 ”twilight blue” 44mm men bärs riktigt bra även på mina klena handleder.Den var riktigt trevlig. Hur stor är den? Ref?
Tack skall läsa lite om denSeiko spb097 ”twilight blue” 44mm men bärs riktigt bra även på mina klena handleder.
https://monochrome-watches.com/seik...cial-edition-for-europe-and-usa-review-price/
Killer-combo!Känns som att VC Overseas kan bli årets sommarklocka. Har än så länge inte testat gummit som jag också har till klockan.
![]()
Annars är ju även PP 5167R rätt mysig när solen tittar fram.
![]()
Känns som att VC Overseas kan bli årets sommarklocka. Har än så länge inte testat gummit som jag också har till klockan.
![]()
Annars är ju även PP 5167R rätt mysig när solen tittar fram.
![]()