Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt cool Tissot-modell![]()
Förra året dök denna pjäs upp, dock mot slutet av sommaren. Ser fram emot en hel sommar ihop nu när den legat i ide sen september. Naturliga ljuset under vår/sommar gör denna klocka så otroligt mycket, ser nästan redigerad ut.
![]()
Tack! Många självutnämnda experter menar att den är sällsynt men själv har jag ingen koll. Rolig är den iaf!Aldrig sett den tavlan, sjukt snyggt
Haha! Precis!Eller Certina som det står på tavlan![]()
Den här blir väl bra...
Bra att ha 1000m vattentäthet om man vill plaska lite
![]()
-Snyggt! Det känns tryggt med 1000m![]()
Om jag inte lyckas i mitt mål att bli OWG ligger den här dinkan bra till.
"A perfectly useless afternoon" av Mr. Jones Watches.
![]()
Sköna färger!I "jobba-hemma-tristessen" så började jag leta sommarklocka bland samlingen.
Tror den här ligger bra till.
![]()
Helt fantastisk sommarklocka ju!Om jag inte lyckas i mitt mål att bli OWG ligger den här dinkan bra till.
![]()
Bästa jag sett på längeOm jag inte lyckas i mitt mål att bli OWG ligger den här dinkan bra till.
![]()
Måste säga att jag blev enormt sugen på denna. Vettefasiken hur mycket den de facto skulle komma till användning men det känns riktigt rätt en soldisig sommardag tillsammans med "Sound of silence" skvalandes i bakgrunden.Bästa jag sett på längeEn sån där skulle alla behöva på sommaren
Förstår dig, såg att priset var mycket rimligt också, nästan lite för lätt att klicka hem en sådanMåste säga att jag blev enormt sugen på denna. Vettefasiken hur mycket den de facto skulle komma till användning men det känns riktigt rätt en soldisig sommardag tillsammans med "Sound of silence" skvalandes i bakgrunden.![]()
Denna rackare får det bli.
![]()
Tackar.-Snyggt!!