• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklockan 2020

bernoulli

Audemars
2-Faktor
53896463-8121-40B5-8D59-67018D33BFAA.jpeg
Cool!
 

Totte

Panerai
Min personliga erfarenhet är att "Sommarklockan" brukar välja sig själv. Man kan göra kvalificerade gissningar, men oftast är det en annan wrist companion som dominerar handledstiden i juni, juli augusti... :cool: Men här kommer ett par av mina kandidater 2020.
1. Sinn med blå jeans
IMG_20200313_065741-01.jpeg
 
Några som kör någon typ av färgglad Hublot till beachen/sommaren? Har alltid sökt tidlösa alternativ men har börjat tänka färg och gummi vore ett kul nytillskott :D
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Måste säga att jag blev enormt sugen på denna. Vettefasiken hur mycket den de facto skulle komma till användning men det känns riktigt rätt en soldisig sommardag tillsammans med "Sound of silence" skvalandes i bakgrunden. :cool:
Förstår dig, såg att priset var mycket rimligt också, nästan lite för lätt att klicka hem en sådan;)
 
Topp