Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt..! Siffrorna är väldigt fina.. Vilken modell är detta?Blir nog en hel del av denna. Solen mot den mönstrade tavlan är en fantastisk syn. Skönt med kvarts för spontana äventyr samt badvänlig.![]()
Det är en longines conquest V.H.P. i 36mm.Snyggt..! Siffrorna är väldigt fina.. Vilken modell är detta?
-Fredag, alla hjärtans dag och dubbel paketöppning! Den här dagen kan till och med slå julaftonSkämt åt sido. Det blir ett roligare avslut på den här veckan
Här kommer mina val till sommar 2020.
•SSC759J1
![]()
•SPB105J1
![]()
-Uppdatering av sommarklockan 2020. Det här blev bra!
![]()
Härlig Lume på den!Den här kommer kommer göra mig sällskap i sommar
![]()
![]()
Den är grym!!Härlig Lume på den!![]()
Första är mycket snyggtVi får se, men det skulle kunna bli någon av dessa två om de hinner dyka upp.![]()
![]()
Första är mycket snyggt
Eftersom min Archimede Pilot befinner sig i hemlandet för en rejäl översyn och ekonomin inte tillät en Sinn 556i tänkte jag testa på nåt nytt till sommaren.
Beställde därför en HAQ-beater som kommer att få tjänstgöra som sommarklocka detta år.
Robust klocka som inte kostar så mycket. Kommer nog bli bra detta
![]()