• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklockan 2020

Får bli dessa
C4133652-5333-4C75-B797-D978E4F0F48F.jpeg

bra duo , Aquaracern är riktigt go :)
 

Lindrothh

Cartier
Badar sällan, njuter mest. Lutar åt att införskaffa en Santos G/S till sommaren. I princip alla dykare är för stora för min smak. Fin inspo i tråden dock!
 

DrDre

Patek
Första är mycket snyggt

Jo, den övre (en re-issue av 62MAS) är ju snyggare. Urtavlan ser väldigt trevlig ut och den är i vettig storlek också. Den nedre (en 6105 re-issue) tycker jag dock är lite fräckare och originalet har alltid varit lite av en favorit men har tyvärr varit lite svårt att hitta i vettigt skick till vettigt pris.
 
Senast ändrad:

Izze

Cartier
Förra året dök denna pjäs upp, dock mot slutet av sommaren. Ser fram emot en hel sommar ihop nu när den legat i ide sen september. Naturliga ljuset under vår/sommar gör denna klocka så otroligt mycket, ser nästan redigerad ut.

C3E56704-2A52-445D-ACCF-62C6601CA216.jpeg
 

Henke01

Omega
Eftersom min Archimede Pilot befinner sig i hemlandet för en rejäl översyn och ekonomin inte tillät en Sinn 556i tänkte jag testa på nåt nytt till sommaren.
Beställde därför en HAQ-beater som kommer att få tjänstgöra som sommarklocka detta år.
Robust klocka som inte kostar så mycket. Kommer nog bli bra detta :)
c032.851.11.057.02.jpg

Sjukt cool Tissot-modell :cool:
 
Topp