Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt snygg! Aldrig sett heller. Är det bara ett mönster på tavlan eller är mönstrena också lite "upphöjda"?Tack! Många självutnämnda experter menar att den är sällsynt men själv har jag ingen koll. Rolig är den iaf!
Om jag inte lyckas i mitt mål att bli OWG ligger den här dinkan bra till.
"A perfectly useless afternoon" av Mr. Jones Watches.
![]()
Kul fråga, visste inte detta själv men de är faktiskt upphöjda. Inte bara en illusion alltså!Väldigt snygg! Aldrig sett heller. Är det bara ett mönster på tavlan eller är mönstrena också lite "upphöjda"?
Blir nog inte mycket somrigare än en turkos Doxa. Mycket bra!Samma sommarklocka som förra året. Troligen på en enslig strand långt från Corona beach. Det blir Doxa Sub ”Project Aware II” för att hylla Doxas satsning på friskare oceaner, dock byts BoR-länken ut mot det turkosa gummit.
![]()
Bra combo!Dessa två tror jag de blir.
![]()
![]()
Tack! Det känns bra. Då är det nog bra.Blir nog inte mycket somrigare än en turkos Doxa. Mycket bra!![]()
Akta så du inte tappar den i gräset i sommar, för då får du gå ner på knä och leta.Blir väl denna tråkiga nu när rolex ligger nere och chanserna till en nya är minimala innan sommaren
![]()
Det klarar farbror aldrig...Akta så du inte tappar den i gräset i sommar, för då får du gå ner på knä och leta.
Är det lite som att tappa tvålen?Det klarar farbror aldrig...
Vad är det för band?Blir nog delad plats mellan Squale och Zodiac
![]()
![]()
På vilken av dem?Vad är det för band?
Fick för mig att det var samma, men isåfall Squalen.På vilken av dem?
Något nytt som Squale lanserat med denna klocka. Vet inte hur man skulle kunna få tag på den utan att köpa klockan dock. Kolla med en Squale AD. Kanske @Zackrissonsur.se vill hjälpa dig?Fick för mig att det var samma, men isåfall Squalen.
Ah, tack.Något nytt som Squale lanserat med denna klocka. Vet inte hur man skulle kunna få tag på den utan att köpa klockan dock. Kolla med en Squale AD. Kanske @Zackrissonsur.se vill hjälpa dig?
Ngt tåligare fixat nuLekfullhet och is är väl vad man behöver en sommar?![]()
![]()
Kanske ngt tåligare också men får se...
Ngt tåligare fixat nu![]()