Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en handvävd liten matta (ca 15x15 cm) som jag gjorde i syslöjden där dagens klocka får vila över natten.Jag bäddar ner min klocka i sängen sen sover jag själv på golvet
Precis samma sak för mig. Sedan barnet intog sin plats i familjen har klockan varit på varje natt. Otänkbart att använda mobilen och lysa upp halva rummet varje gång!Har gjort sen den gula tiden, men framför allt sen kidsen ockuperade mitt liv. Händer att de vrålar mitt i natten då vill jag veta vad klockan är, Seiko leverera i vanlig ordning.
Varför med automatiska? Förhoppningsvis har din klocka betydligt mer än 8h gångreserv?Med automatiska klockor ja, Quartz nej finns ingen anledning.
Ren och skär lathet bara.Varför med automatiska? Förhoppningsvis har din klocka betydligt mer än 8h gångreserv?