• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SPEL: Counter-Strike

nöt

Vacheron
2-Faktor
Gick hyfsat lätt ändå, men riktigt imponerad av LG!
Fattar inte varför Nip aldrig lyckas längre.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Vem skulle han ersätta isåfall? Finns många i NiP som skulle kunna få kängan känns det som.
Jag tycker ju om nip så skulle vilja ha kvar alla. Men det verkar ju som att något måste ändras. Har inge bra förslag. Ny coach kanske? Tyckte det verkade som coachen hade en viktig uppgift när man såg LG. Nips gick bara runt och filmade, LG hade ett papper med taktiker eller vad det var.
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Känns som dom behöver byta ut 2-3 personer så det blir en rejäl nystart. Att slänga ut Xizt och ta in Pronax skulle eventuellt kunna bli något bra det med.

På tal om annat! Jag tyckte Fnatic spelade bättre igår när inte JW körde AWP med, han kan få in sjuka skott men han är riktigt bra med andra vapen med.
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Uppdateringen, Revolvern, vad tycker gänget? Jag var inne och testa den lite idag, ruggigt overpowered.
Mer tryck i den än i en Awp och att den bara kostar 800:- för det trycket... plus att man kan skjuta medans man defusar bomben.
Kul med nytt vapen dock, bara att den är liiite för vass at the moment men det lär nog fixas snart
 

WBergdahl

Panerai
Uppdateringen, Revolvern, vad tycker gänget? Jag var inne och testa den lite idag, ruggigt overpowered.
Mer tryck i den än i en Awp och att den bara kostar 800:- för det trycket... plus att man kan skjuta medans man defusar bomben.
Kul med nytt vapen dock, bara att den är liiite för vass at the moment men det lär nog fixas snart
Måste undersökas
 
Uppdateringen, Revolvern, vad tycker gänget? Jag var inne och testa den lite idag, ruggigt overpowered.
Mer tryck i den än i en Awp och att den bara kostar 800:- för det trycket... plus att man kan skjuta medans man defusar bomben.
Kul med nytt vapen dock, bara att den är liiite för vass at the moment men det lär nog fixas snart
Som du säger lär den fixas till snart, riktigt obalanserad i dagsläget. Tycker det är kul med lite uppdateringar! Vill man lira klassiskt finns alltid 1.6, men CS:GO mår bra av lite nytt och fräscht. :)
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Som du säger lär den fixas till snart, riktigt obalanserad i dagsläget. Tycker det är kul med lite uppdateringar! Vill man lira klassiskt finns alltid 1.6, men CS:GO mår bra av lite nytt och fräscht. :)
Håller med, det gör spelet mer levande än gamla goa 1.6.
Läste däremot att nästa tävling ändå kommer att köras på gamla uppdateringen, så det betyder väl att det kommer ändras mer rätt snart :)
 

WBergdahl

Panerai
Uppdateringen, Revolvern, vad tycker gänget? Jag var inne och testa den lite idag, ruggigt overpowered.
Mer tryck i den än i en Awp och att den bara kostar 800:- för det trycket... plus att man kan skjuta medans man defusar bomben.
Kul med nytt vapen dock, bara att den är liiite för vass at the moment men det lär nog fixas snart
Till och med för stark för alla tävlingar...
PicsArt_12-09-11.19.20.jpg
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Den blir nerfad snart. Tar en vecka eller två. Men den var galen. Körde Ryssgame imorse med en polare för att testa den. Och att kunna dra ett skott i magen och ta -97 i dmg är ju lite väl.. Men rätt smart att det skjuter åt helvete med högerklick och långsamt(och spikrakt) med vänster.

Men var det fler än jag som upplevde sämre fps? Och automatiskt ändrad upplösning?! Helt sjukt störande.
 

Fjmo

Omega
Knappt kul att spela just nu heller, alla springer bara runt med revolvern och försöker one-shotta varandra. Lär ju nerfas som sagt!
 

viqs

Omega
förhoppningsvis lägger det sig efter ett tag. Spelade comp igår och alla springer runt med revolvern hela tiden. :/
 
Topp