klockmarren
Basic
Jag brukar bli visiterad på nedre, sker aldrig på övre.Varför är det problem med plunta på nedre menar du?
Men ni kanske har rätt, se möjligheterna i stället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag brukar bli visiterad på nedre, sker aldrig på övre.Varför är det problem med plunta på nedre menar du?
Då ska jag lära dig något! Det kallas "Punga" så har vi gjort med bengalar och öl i åratal Du för ner föremålet innanför kalsongerna och lägger det bekvämt vid pungen. OBS iskall öl kan leda till smärtaJag brukar bli visiterad på nedre, sker aldrig på övre.
Men ni kanske har rätt, se möjligheterna i stället.
Vad gör man inte för att få ha sitt kaffe ifred. Nåväl, hoppas det löser sig!Jo jag vet....men..jag är gammal man som inte orkar jiddra med hormonstinna snorungar i gula västar.
Vill bara se Bajen i lugn och ro (nåja) samt ha lite 12-årig Aberlour i kaffet. ..typ.
Alltså, det fattar jag inte riktigt?Kan Haglund och Magyar ta av sig tröjorna och aldrig ta på sig dem igen? Är hellre två man kort än att ha dem där tomtarna i laget.
Årets tröja är ju riktigt risig, och inga ränder iår heller..
Pyjmasaktigt med den där knappen och kragen. Reklamloggan ska vi inte ens prata om, det var lika illa förra året också.Kunde vart lite mera grönt, men snyggt m knapp/"krage", tyckte jag!
Pyjmasaktigt med den där knappen och kragen. Reklamloggan ska vi inte ens prata om, det var lika illa förra året också.
Det var klass när det var Falcon på bröstet, öl och Bajen är ju synonymt haha. Dessutom var det mäktigt när de körde med UNICEF och hade Nike som tröjsponsor.Logon kan man ju inte göra så mycket åt. Man kan ju inte välja sponsor efter hur logon ska se ut på tröjan...
Allt är iofs bättre än Herbalife som sponsrade innan!
Ja både Kappa och Puma känns så jävla töntigt. Känns som gamla träningskläder man ser på myrorna. Det vad kappa och puma är för migDet var klass när det var Falcon på bröstet, öl och Bajen är ju synonymt haha. Dessutom var det mäktigt när de körde med UNICEF och hade Nike som tröjsponsor.
Kappa har gjort mycket snyggt, blandannat för Roma och Auxerre för många år sedan. Tycker att deras Hammarbytröjor var riktigt fina de med men spelarana sågade väl deras skor rejält därav avslutade de sammarbetet om jag inte misstar mig.Ja både Kappa och Puma känns så jävla töntigt. Känns som gamla träningskläder man ser på myrorna. Det vad kappa och puma är för mig
Adi Dasslers lärjunge?Ja både Kappa och Puma känns så jävla töntigt. Känns som gamla träningskläder man ser på myrorna. Det vad kappa och puma är för mig
Snyggt där!
Glad Påsk, fellow Bajare!
Snyggt där!
OkejDet roliga är ni har det störta polack/svart bygge företaget som huvudsponsor! Ja, jag var med och byggde er arena och företaget är riktigt skumt.
Det roliga är ni har det störta polack/svart bygge företaget som huvudsponsor! Ja, jag var med och byggde er arena och företaget är riktigt skumt.
Kom igen....grundat av en plåtis från Bagis..Det roliga är ni har det störta polack/svart bygge företaget som huvudsponsor! Ja, jag var med och byggde er arena och företaget är riktigt skumt.
Coolt, ser ut som Humle...eller Dumle.
F.ö. fin grön färg på "tröjan".
Glad Påsk, fellow Bajare!
Vi gillar svarta stålarKom igen....grundat av en plåtis från Bagis..
En j-a massa människor, drygt 30 000, egentligen obegripligt.Nu börjar nerverna komma inför månadens möte. Vilka ska dit?
Hör och häpna. Skippar marchen? Tråkigt! Ni hittar mig i Björns trädgård runt 15En j-a massa människor, drygt 30 000, egentligen obegripligt.
Är själv på plarre men skippar marschen.
Let the fun begin!
Hör och häpna. Skippar marchen? Tråkigt! Ni hittar mig i Björns trädgård runt 15