• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Jag brukar bli visiterad på nedre, sker aldrig på övre.
Men ni kanske har rätt, se möjligheterna i stället.
Då ska jag lära dig något! Det kallas "Punga" så har vi gjort med bengalar och öl i åratal ;) Du för ner föremålet innanför kalsongerna och lägger det bekvämt vid pungen. OBS iskall öl kan leda till smärta ;)

Kan Haglund och Magyar ta av sig tröjorna och aldrig ta på sig dem igen? Är hellre två man kort än att ha dem där tomtarna i laget.

Vad tror ni om idag? Kul att Dusan får starta.
image.png

Det var klass när det var Falcon på bröstet, öl och Bajen är ju synonymt haha. Dessutom var det mäktigt när de körde med UNICEF och hade Nike som tröjsponsor.
Ja både Kappa och Puma känns så jävla töntigt. Känns som gamla träningskläder man ser på myrorna. Det vad kappa och puma är för mig :nailbiting:

Ja både Kappa och Puma känns så jävla töntigt. Känns som gamla träningskläder man ser på myrorna. Det vad kappa och puma är för mig :nailbiting:
Kappa har gjort mycket snyggt, blandannat för Roma och Auxerre för många år sedan. Tycker att deras Hammarbytröjor var riktigt fina de med men spelarana sågade väl deras skor rejält därav avslutade de sammarbetet om jag inte misstar mig.

Det roliga är ni har det störta polack/svart bygge företaget som huvudsponsor! Ja, jag var med och byggde er arena och företaget är riktigt skumt.

Nope... Missar de tre fösta matcherna i år. Bortrest en vecka, med taskig möjlighet att ens se dom på dataapparaten... :cool:
I bästa fall kan jag se lite i efterhand på C More.

Forza Bajen!

Tillbaka
Topp