• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Kul derbytillställning! Bra nivå på domaren och lagom grisigt spel. Gillas. Bra publik från båda håll, sköna bengaltifon - synd att det inte brändes i halvtid!
För övrigt alltid tråkigt när det ska avgöras på straffar, en sån här match är värd mer och borde köras Golden goal! Det är väl bara gratulera Bajen till avancemanget och kassera ut sin betting-vinst man helst inte skulle ha! :)

Kul derbytillställning! Bra nivå på domaren och lagom grisigt spel. Gillas. Bra publik från båda håll, sköna bengaltifon - synd att det inte brändes i halvtid!
För övrigt alltid tråkigt när det ska avgöras på straffar, en sån här match är värd mer och borde köras Golden goal! Det är väl bara gratulera Bajen till avancemanget och kassera ut sin betting-vinst man helst inte skulle ha! :)
Jag håller helt med dig, derby = 50/50, svenska cupen = 50/50 och straffar 50/50. Känns som en 150/150 match.
Stort av dig att visa respekt och i "våran" tråd, det kommer bemötas med samma respekt från mitt håll i alla lägen.

Ett bra datum för semin borde vara 28/3, annandag påsk.
Då har vi en träningsmatch mot kronblom.
Våra tre islänningar är ju borta på landslagsuppdrag i näsya vecka.

Jag håller helt med dig, derby = 50/50, svenska cupen = 50/50 och straffar 50/50. Känns som en 150/150 match.
Stort av dig att visa respekt och i "våran" tråd, det kommer bemötas med samma respekt från mitt håll i alla lägen.
Det var ju en fair match. Avgörs det på skit eller flyt är jag otrevlig. ;) jävligt tråkigt att man öht kör straffar i alla fotbollsturneringar. Tänk om Sverige skulle vara i VM- eller EM-final och skiten ska avgöras på straffar. Fy fan!

aik var bättre än oss 90% av matchen. Matchen sög. Men känslan när Ögmundur dunkar in avgörande och Korv-Nisse fick svar på tal, den känslan är fan obeskrivlig.
https://mobile.twitter.com/Rasmusb95/status/709852482512527361/photos
CdnnC-jXIAAuR0t.jpg

Mitt jobb är att sparka boll..

Senast ändrad:
Bra att det blev hemma! Synd att det blir så sent. Blir tight för mig att hinna hem till vischan efter...
Skit samma; jag får hitta en säng i Sthlm!

Forza Bajen!!!

Jag kom in till slut, men varför kan jag inte välja den sektion jag vill ha?!? Ville sitta på nedre lystra, men de var i samma kategori som andra sittplatser så det gick inte all välja just de sektionerna. Hur f-n tänkler de då?!? Blev tilldelad längst ner/bort på andra sidan istället! Om jag "släppte" de biljetterna blev man utsparkad ända till innan Waiting Room... Kaos!!!

Till slut provade jag "Bästa plats" & fick då på nedre östra...

Vilket j-la sosse-system! Vad hände med fri vilja?!?

Jag kom in till slut, men varför kan jag inte välja den sektion jag vill ha?!? Ville sitta på nedre lystra, men de var i samma kategori som andra sittplatser så det gick inte all välja just de sektionerna. Hur f-n tänkler de då?!? Blev tilldelad längst ner/bort på andra sidan istället! Om jag "släppte" de biljetterna blev man utsparkad ända till innan Waiting Room... Kaos!!!

Sosse-system?
Blanda inte i hop idrott och politik...:cigar:
Om Bajen på något sätt kunde krångla sig ur AXS-fällan vore det guld.
Jag HATAR AXS!!!

Var sådär här om dagen för mig med biljetterna till premiären.. Man får släppa och sen vänta och testa igen för få "nya" slumpande biljetter som man nöjer sig med.

Tillbaka
Topp