Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt riktigt riktigt viktigt! Slarvas en hel del men tur ska man haFucking yes!
Bra där! Denna är ju också nice och inom budget.Tänkte att jag skulle köpa en vackert grön/vit Bajen-klocka. Har främst Orient Mako i tankarna. Andra förslag mottages tacksamt. Prisklass, under 5k.
Tänkte att jag skulle köpa en vackert grön/vit Bajen-klocka. Har främst Orient Mako i tankarna. Andra förslag mottages tacksamt. Prisklass, under 5k.
Tyvärr lite utanför budget.
Men what the hell, budgetar är väl till för att spräckas....
Håller med, bara Superocean Heritage som är intressant i Breitlingfamiljen.Grymt cool! Den enda Breitling (förutom vintage kronografer, förstås) som jag nånsin funderat på är just deras Superocean. Å i grön/vitt så seglade den ju ännu högre upp på ”vill-ha”-listan.
Vad kostar en sån?
Grymt cool! Den enda Breitling (förutom vintage kronografer, förstås) som jag nånsin funderat på är just deras Superocean. Å i grön/vitt så seglade den ju ännu högre upp på ”vill-ha”-listan.
Vad kostar en sån?
Chansa... YOLOHittade (som tur är...) inte nån 42 mm grön/vit vid en snabb sökning på Chrono24.
Å och att beställa en från ”Authentic Watches” (vad är alternativet till ”authentic” liksom?!?) som dessutom ”Usually ships within 6 months” känns sådär...
Chansa... YOLO
Någon styrde väl upp en Bajen x Lacoste klocka för några år sedanTänkte att jag skulle köpa en vackert grön/vit Bajen-klocka. Har främst Orient Mako i tankarna. Andra förslag mottages tacksamt. Prisklass, under 5k.
Det har jag missat!Någon styrde väl upp en Bajen x Lacoste klocka för några år sedan
https://klocksnack.se/threads/hur-jag-moddade-en-klocka-för-att-passa-laget-i-mitt-hjärta.30166/
Lacoste bajen
Har köpt därifrån och en vän också, inga konstigheter (lattjo namn). Nog med ursäkter, inväntar bilder på din Bajen klocka.Hittade (som tur är...) inte nån 42 mm grön/vit vid en snabb sökning på Chrono24.
Å och att beställa en från ”Authentic Watches” (vad är alternativet till ”authentic” liksom?!?) som dessutom ”Usually ships within 6 months” känns sådär...
Har köpt därifrån och en vän också, inga konstigheter (lattjo namn). Nog med ursäkter, inväntar bilder på din Bajen klocka.
Märkligt. Hoppas du får någon ersättningSanslöst, fortfarande inte fått mitt fysiska säsongskort.
Svendsen har enligt mig inget att göra som högerytter, däremot som anfallare.Khalili is back! På bekostnad för Svendsen?
Khalili is back! På bekostnad för Svendsen?
Jo precis som anfallare. Djurdjic och Tanken som petar honom nu...och Dibba...shit vilka lyxproblem vi har nu.Svendsen har enligt mig inget att göra som högerytter, däremot som anfallare.