klockmarren
Basic
Före match:
Efter match:
Efter match:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Före match:
Efter match:
Japp, har passerat alla stadier.Underbart!
Bajen är allt från smuggelöl direkt ur burken på parkbänken, via plankstek och stor stark på Gröne Jägaren till ostron och champagne på Sture Hof(?)
Funkar tyvärr inte för mig.Hur ser intresset ut för en GTG den 16 Maj (Onsdag) mot Malmö? Avspark 19
Hur lång tid har smara kvar? Tror en del men inte alla du nämner drar, om så är fallet så kommer vi ju värva några nya..En fråga:
Vi vet ju redan att Hamad och Zengin lär lämna i sommar. Men har också hört spekulationer kring att Pa Dibba och Khalili också kan lämna. Inte lär väl dem lämna?
Känns som att ifall de lämnar går vi från att ha Allsvenskans kanske bredaste offensiv till en betydligt tunnare trupp. Khalili är ju ändå 32 år gammal, så även om han får en nytändning lär han väl vara hyfsat sval på marknaden. Dibba är väl också en spelare som håller Allsvensk klass men inte mer, och trots att han är några år yngre än Khalili och att det kan komma erbjudanden från klubbar utomlands lär de väl vara lag i ligor som är på samma nivå som Allsvenskan.
Har jag rätt eller är det jag som försöker intala mig själv i min oro?
Jag litar på att Jesper har en plan för detta. Nu har vi en riktig sportchef, en av de bästa i Sverige också... om man fick drömma hade det ju varit perfekt om vi kunde locka tillbaks Besara igen.En fråga:
Vi vet ju redan att Hamad och Zengin lär lämna i sommar. Men har också hört spekulationer kring att Pa Dibba och Khalili också kan lämna. Inte lär väl dem lämna?
Känns som att ifall de lämnar går vi från att ha Allsvenskans kanske bredaste offensiv till en betydligt tunnare trupp. Khalili är ju ändå 32 år gammal, så även om han får en nytändning lär han väl vara hyfsat sval på marknaden. Dibba är väl också en spelare som håller Allsvensk klass men inte mer, och trots att han är några år yngre än Khalili och att det kan komma erbjudanden från klubbar utomlands lär de väl vara lag i ligor som är på samma nivå som Allsvenskan.
Har jag rätt eller är det jag som försöker intala mig själv i min oro?
..BAJEEN!
Vart lite Hawaii under en del perioder.. men skönt med 1 pinne åtminstone!Fortfarande obesegrade, alltid bra med poäng med sig från bortaplan.
Jag såg inte matchen men hörde att Paulsen hade skadekänning. Hoppas att det inte var något allvarligt, känns som att han behövs i derbyt!
Ja jag var minst sagt kritiskt men än så länge verkar det gått bra. Utöver att spelarna fått bättre riktlinjer så tycker jag samtliga spelare har steppat upp också. Titta bara på Tanko tex, stark i kroppen, lugn och oerhört teknisk med bollen. Ibland ser det ut som bollen är tejpad runt hans fötter. Helt sjuktNu får man väl ändå ge styrelsen och Jansson cred för att de sparkade Michelsen? Resultatet blev ju helt ok!
Att alla i laget har höjt sig ett snäpp är en pricksäker analys. Men visst fan rullar bollen lite extra åt vårt håll också, precis det där flytet som definierar ett bra lag. Jag ska inte jinxa det här, men jag får lite 2001 vibbar när jag tolkar stämningen i truppen.Ja jag var minst sagt kritiskt men än så länge verkar det gått bra. Utöver att spelarna fått bättre riktlinjer så tycker jag samtliga spelare har steppat upp också. Titta bara på Tanko tex, stark i kroppen, lugn och oerhört teknisk med bollen. Ibland ser det ut som bollen är tejpad runt hans fötter. Helt sjukt
Vill hylla borges också, alla försöker spela på hans kant men tror motståndare får börja tänka om. Dessutom bjuder han på samba, igår lekte han med fyra gårdare för sen springa rakt upp mitt i banan och försöka avsluta själv. Minst sagt underhållande
1 poäng borta mot Örebro känns på förhand godkänt men jag tror och hoppas på seger idag. Jag tycker verkligen att vi ska ha 3p mot Malmö hemma också och en vinst mot gnaget hade ju varit jäkligt sköntJaha köra serieledarvänner; vad tror ni om kvällens 6 p. match mot Örebro?
Vinner vi den och så derbyt mot Solna-råttorna nästa helg, så ser det ju bra ut på riktigt! Eller börjar vi gapa efter för mycket nu...
Kommer tyvärr inte att kunna följa kvällens match live pga. familjeåtagande, men håller tummarna och kollar ifatt efteråt och återkommer i tråden!
FORZA BAJEN!!!
Det blir nog en tuff match. Säkert rolig match med många mål åt båda håll....Men vi drar det längsta strået och vinner.Jaha köra serieledarvänner; vad tror ni om kvällens 6 p. match mot Örebro?
Vinner vi den och så derbyt mot Solna-råttorna nästa helg, så ser det ju bra ut på riktigt! Eller börjar vi gapa efter för mycket nu...
Kommer tyvärr inte att kunna följa kvällens match live pga. familjeåtagande, men håller tummarna och kollar ifatt efteråt och återkommer i tråden!
FORZA BAJEN!!!