Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att vi är på matchen och hejar.Varför slutade ni posta? Vi syns nästa gång pojkar och flickor.
Vänligen
AIK
Hahah ni som ”aldrig” får domslut med er. Stort grattis gnaget, ni vann på en straff som inte var straff. <3Varför slutade ni posta? Vi syns nästa gång pojkar och flickor.
Vänligen
AIK
Varför slutade ni posta? Vi syns nästa gång pojkar och flickor.
Vänligen
AIK
Jag står helst upp thankyouverymuchFör att vi är på matchen och hejar.
Sätt dig ned.
Mvh
Serieledarna
Haha bra där!Hör inte vad du säger, du får ropa högre så vi i toppen av tabellen hör er där nerifrån.
Jag vet! Skönt att få en straff för en gångs skull!Hahah ni som ”aldrig” får domslut med er. Stort grattis gnaget, ni vann på en straff som inte var straff. <3
Vänligen
BAJEN
Rensa upp bland era supportrar. Trevliga kisar som sjöng om att gasa Bajen, AIK jihad, Bin laden är vår man, *tssch tssch* så gasar vi och liknande på tuben. Mysiga gnaget.Jag vet! Skönt att få en straff för en gångs skull!
Allt gott
Ja. För erat kamratgänget är så himla mysiga. Skit på båda sidor om planen kan vi väl komma överens omRensa upp bland era supportrar. Trevliga kisar som sjöng om att gasa Bajen, AIK jihad, Bin laden är vår man, *tssch tssch* så gasar vi och liknande på tuben. Mysiga gnaget.
Nazi-hälsningar och ramsor står gnaget och Dif för, inte Bajen.Ja. För erat kamratgänget är så himla mysiga. Skit på båda sidor om planen kan vi väl komma överens om
Vi kivas inte. Vi utbyter motsatta meningar.Orka kivas!
Iaf....blir det inte samma visa varje gång Glenn Nyberg dömmer? Alltid mot Bajen!
Man kan ju vara vänner ändå. Trots att man håller på olika klubbar.Verkar vara mer intressant i denna tråd än i AIK-tråden eftersom dom är här och skriver, välkomna till härliga Bajen