• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Dibba till Kina, verkar vara klart sånär som på en presskonferens. Trist, men förståeligt att man som 30-åring vill mjölka ur maximalt med pengar de sista 1-3 åren som fotbollsspelare, och även förståeligt från Hammarbys sida att sälja en 30-åring för (enligt ryktet) 7-8 miljoner som man får 0kr för efter nästa säsong.

Förbaskat tråkigt om vi inte hinner tacka av honom dock!

http://www.fotbolldirekt.se/2018/06/25/just-nu-hammarby-kan-inte-saga-nej-saljer-pa-dibba-till-kina/
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Dibba till Kina, verkar vara klart sånär som på en presskonferens. Trist, men förståeligt att man som 30-åring vill mjölka ur maximalt med pengar de sista 1-3 åren som fotbollsspelare, och även förståeligt från Hammarbys sida att sälja en 30-åring för (enligt ryktet) 7-8 miljoner som man får 0kr för efter nästa säsong.

Förbaskat tråkigt om vi inte hinner tacka av honom dock!

http://www.fotbolldirekt.se/2018/06/25/just-nu-hammarby-kan-inte-saga-nej-saljer-pa-dibba-till-kina/
Hammarbysamba från Brandbergen! Precis som du säger, trist men unnar honom det. Spännade att se vem som blir ersättare eller om man håller hårdare i Svendsen :)
 

direction

Panerai
2-Faktor
Dibba till Kina, verkar vara klart sånär som på en presskonferens. Trist, men förståeligt att man som 30-åring vill mjölka ur maximalt med pengar de sista 1-3 åren som fotbollsspelare, och även förståeligt från Hammarbys sida att sälja en 30-åring för (enligt ryktet) 7-8 miljoner som man får 0kr för efter nästa säsong.

Förbaskat tråkigt om vi inte hinner tacka av honom dock!

http://www.fotbolldirekt.se/2018/06/25/just-nu-hammarby-kan-inte-saga-nej-saljer-pa-dibba-till-kina/
Håller med, men sköna pengar att håva in.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag är på plats idag! Ska bli sjukt kul att se (riktigt bra) fotboll igen. Heja Bajen :D
IMG_20180709_143404.jpg
 
Senast ändrad:

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Är väldigt sugen på att gå men golvet hemma byter sig inte själv tyvärr så jag tror att jag får fulstreama hemma i byggdammet istället..
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Två stixx på fyra matcher, inga av poängen togs mot topplag. Det var här vi sumpade guldet mina herrar.
Med tanke på långt uppehåll så är det inte katastrof att torska hemma mot Östersund eller "bara" ta en pinne idag. Bägge matcherna tycker jag vi kommer upp i en hög nivå flera gånger. Men får vi inte 6 poäng nu mot Dalkurd och trelle så kan vi nog sumpat guldet. Gnaget hade tur igår och norrköping med, vi hade otur idag.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Med tanke på långt uppehåll så är det inte katastrof att torska hemma mot Östersund eller "bara" ta en pinne idag. Bägge matcherna tycker jag vi kommer upp i en hög nivå flera gånger. Men får vi inte 6 poäng nu mot Dalkurd och trelle så kan vi nog sumpat guldet. Gnaget hade tur igår och norrköping med, vi hade otur idag.
Det jävliga är att vi skyllt på otur i alla år. Men marginalen vi hade med hängmatcher och annat är borta nu. Faktum är att vi gav bort en sexpoängsdiff mot tvåan i serien före uppehållet och torskat mot ett decimerat ÖFK efter omstarten. Vi kan ta sex poäng på Dalkurd och TFF, Gnaget kommer (troligtvis) ändå vara före oss i segern. Vill det sig illa är Peking fortfarande på samma poäng.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Det jävliga är att vi skyllt på otur i alla år. Men marginalen vi hade med hängmatcher och annat är borta nu. Faktum är att vi gav bort en sexpoängsdiff mot tvåan i serien före uppehållet och torskat mot ett decimerat ÖFK efter omstarten. Vi kan ta sex poäng på Dalkurd och TFF, Gnaget kommer (troligtvis) ändå vara före oss i segern. Vill det sig illa är Peking fortfarande på samma poäng.
Ja men vi har haft mycket otur men vi har också spelat sämre fotboll de tidigare åren. Visst hade det varit snyggt om vi vann där precis innan uppehållet med allt vad det innebär men jag tycker inte vi ska hänga med huvudena.. än ;)
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Här hängs det inte med några huvuden. Men om gnägget tar hem serien med 3 pinnar eller färre de ska tamigfan rulla. ROPEN SKALL SKALLA, AVGÅ ALLA!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Det som skrämmer mig är den negativa energin jag känner komma från spelare på planen. Hamad och Djurjic verkar inte komma bra överens och man ser hur frustrerande de är på varandra, inte bra från någon av dem. Speciellt när Hamad är kapten
 

direction

Panerai
2-Faktor
Det som skrämmer mig är den negativa energin jag känner komma från spelare på planen. Hamad och Djurjic verkar inte komma bra överens och man ser hur frustrerande de är på varandra, inte bra från någon av dem. Speciellt när Hamad är kapten
De är så stora vinnarskallar. De har sagt förut att de diskuterar situationerna på planen och lämnar det sedan där. De ska trivas bra ihop vad jag har hört.
Ändå skönt på något sätt att de är så besvikna efter en seger.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
De är så stora vinnarskallar. De har sagt förut att de diskuterar situationerna på planen och lämnar det sedan där. De ska trivas bra ihop vad jag har hört.
Ändå skönt på något sätt att de är så besvikna efter en seger.
Jag tyckte dock jag såg att djurjic tog löpningar två gånger när Hamad hade bollen, tredje gången sket han att ta löpning för han inte fick den tidigare. Men hoppas de inte "söker" varandra mindre
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Såklart 3p är det enda som räknas men ska vi ha en chans på att kamma hem serien krävs mer emot ett bottenlag som Trelleborg.

Riktigt sömnig första halvlek, bortpassade anfall och skott som nästan flög ut ur arenan.

Peking blir en prövning :)
 
Topp