• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

willbur

Rolex
2-Faktor
Min summering:
1 Poäng borta mot Peking är bra. De har vunnit 7/8 hemma matcher iår och gjort mål varje match sen 27 aug 2017. Vi höll nollan. Sämsta 25-30minuterna under hela året. Hamad Måste steppa upp nu, han ska vara en spelare som ska kunna avgöra en sån här match. Någon måste lära sig att slå frisparkar (jag skiter i vem som gör det)
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Gnaget tackar och tar emot pojkar och flickor. Vi syns på derbyt!
14D9652C-66AA-4D9D-821C-1C31DA90E215.jpeg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Nödvändig seger idag, men att filma till sig en straff är ALDRIG ok. Dessutom var han ju utanför när han ”föll”...
Hoppas det var ett enskilt misstag i arbetet för Rodic, för jag tycker han verkar passa bra in i laget i övrigt!
Nu krossar vi DIF på söndag!!!
 

direction

Panerai
2-Faktor
Nödvändig seger idag, men att filma till sig en straff är ALDRIG ok. Dessutom var han ju utanför när han ”föll”...
Hoppas det var ett enskilt misstag i arbetet för Rodic, för jag tycker han verkar passa bra in i laget i övrigt!
Nu krossar vi DIF på söndag!!!
Håller med! Ja han passar in perfekt och kommer bara bli bättre och bättre. :D
 

wadstroem

Cartier
Long shot men är det någon sitter inne på två sittplatsbiljetter bredvid varandra alternativt två biljetter i klacken till derbyt nu på söndag? Kan slänga in några extra hundralappar om någon säljer.
 

Reverso

Panerai
Det ser ut som att Årets allsvenska guld står mellan er och sorkarna. Kämpa in i det sista, unnar verkligen inte de sistnämda någon form av framgång. :D

// Blåvit årskortsinnehavare sedan 1996
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
A21E7184-D52D-49F3-AE2C-F9A365858CE5.jpeg


Stand proud, fellow Bajen-bröder. Det var inte vi som kastade brinnande bengaler på barnfamiljer. :mad:
Hoppas att även DIF-asen i klacken använder sig av kamratuppfostran efter ett sådant tilltag.
Bara att bryta ihop och komma igen nu! Sviten kunde inte hålla hur länge som helst. Gör vi vad vi ska framöver så lever drömmen vidare. AIK kommer oxå torska en vad det lider och dem tar vi den 23:e!
FORZA BAJEN!
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
A21E7184-D52D-49F3-AE2C-F9A365858CE5.jpeg


Stand proud, fellow Bajen-bröder. Det var inte vi som kastade brinnande bengaler på barnfamiljer. :mad:
Hoppas att även DIF-asen i klacken använder sig av kamratuppfostran efter ett sådant tilltag.
Bara att bryta ihop och komma igen nu! Sviten kunde inte hålla hur länge som helst. Gör vi vad vi ska framöver så lever drömmen vidare. AIK kommer oxå torska en vad det lider och dem tar vi den 23:e!
FORZA BAJEN!
Men kom igen nu, Hammarbysupportrar har ju gjort det två gånger på Gamla ullevi senaste åren. :)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Gaaaaah! Derby-ångest, deluxe!
Måste vinna idag för att hålla kontakten. Annars är ju tom. Peking förbi!
(Å andra sidan hade jag nog tagit en 3:e plats in a heartbeat ifall nån erbjudit det innan säsongen, om jag ska vara ärlig. Det är ju först 2019 som vi skulle vara med å slåss om det på riktigt...)

Ladda för bataljen, Bajen-bröder! Alla mot Vännernas IP!

FORZA BAJEN!!!

50449379-E431-4153-BD1E-47DA1DAB9EB4.jpeg
 
Topp