Hur kan du ha missat denna?Missat denna fina tråd. Vi ses i Peking
Jag är inte ens bajare men ser denna varje dag och går in och läser då och då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan du ha missat denna?Missat denna fina tråd. Vi ses i Peking
Haha det min vän, det är underbart!Hur kan du ha missat denna?
Jag är inte ens bajare men ser denna varje dag och går in och läser då och då
Bättre första än mot Peking. Örebro har inte skapat mycket även om Bajen slarvar!Hur ser det ut?
Keep me posted! Ligger på en solstol och har svårt att kolla matchen.... från ItalienBättre första än mot Peking. Örebro har inte skapat mycket även om Bajen slarvar!
#somalicable, brorsanKeep me posted! Ligger på en solstol och har svårt att kolla matchen.... från Italien
Vilka fötter han har! Nu får Hamad steppa upp, vi vet ju att han kanDe e tanken som räknas! Skön seger och vad bra han är. (P-vakten 2-0 Tanken båda målen).
Håller med! Ja han passar in perfekt och kommer bara bli bättre och bättre.Nödvändig seger idag, men att filma till sig en straff är ALDRIG ok. Dessutom var han ju utanför när han ”föll”...
Hoppas det var ett enskilt misstag i arbetet för Rodic, för jag tycker han verkar passa bra in i laget i övrigt!
Nu krossar vi DIF på söndag!!!
Tyvärr inte! Kolla "Gröna marknaden" på FacebookLong shot men är det någon sitter inne på två sittplatsbiljetter bredvid varandra alternativt två biljetter i klacken till derbyt nu på söndag? Kan slänga in några extra hundralappar om någon säljer.
Tack! Hoppas ni får lite vind i era segel med.Det ser ut som att Årets allsvenska guld står mellan er och sorkarna. Kämpa in i det sista, unnar verkligen inte de sistnämda någon form av framgång.
// Blåvit årskortsinnehavare sedan 1996
Men kom igen nu, Hammarbysupportrar har ju gjort det två gånger på Gamla ullevi senaste åren.
Stand proud, fellow Bajen-bröder. Det var inte vi som kastade brinnande bengaler på barnfamiljer.
Hoppas att även DIF-asen i klacken använder sig av kamratuppfostran efter ett sådant tilltag.
Bara att bryta ihop och komma igen nu! Sviten kunde inte hålla hur länge som helst. Gör vi vad vi ska framöver så lever drömmen vidare. AIK kommer oxå torska en vad det lider och dem tar vi den 23:e!
FORZA BAJEN!
Men kom igen nu, Hammarbysupportrar har ju gjort det två gånger på Gamla ullevi senaste åren.