• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

willbur

Rolex
2-Faktor
Strax på tåget mot Sthlm för årets första match på plats. Taggad!
Vem f-n hade trott att Mjällby skulle bli ett toppmöte…. Inte underskatta nu!
Tror på 4-2!

FORZA BAJEN!
F23CF09D-23F1-4E5A-A6AE-0D87B35182AA.jpeg
Kul att du kommer på besök! Det kanske är bra så vi inte underskattar dem. Hoppas på publikfest idag :)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Kul att du kommer på besök! Det kanske är bra så vi inte underskattar dem. Hoppas på publikfest idag :)
Alla klack-biljetter är väl slutsålda och i alla fall 25000 totalt. Helt ok mot Mjällby…
Jo, jag brukar ju se i alla fall 6-8 hemmamatcher och 2-3 bortamatcher per säsong. Siktar på nåt liknande i år. Brukar sitta uppe på Sektion 305 ihop med mina Bajen-polare som har säsongskort där. Grabben (16 år) ville däremot köra klack nångång i år, så det får väl bli så vad det lider…
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Degerfors borta måste ändå vara den klart trevligaste bortamatchen att besöka! Inget bråk, inga avspärrningar, bara leenden, grön/vita och röd/vita supportrar huller om buller om varandra.

Dock en riktig skitmatch idag, men 3 p är 3 p!

Utöver matchen hann vi med ett besök på fotbollsmuseet, där vi också morsade på den legendariska gamla Bajen-guldtränaren Sören Cratz, och en pizza på legendariska haket Pizzeria Bosna.

Hoppas Degen hänger kvar så man kan åka dit igen!

FORZA AJEN! Håll i nu!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
I kväll kommer ormen Milos tillbaka till Nya Sös, vore lägligt att helt ignorera snubben, som man har gjort med tveksamma ex.
Fast det är väl tveksamt att det kommer att ske?
Han blev väl ganska ignorerad eller? Lika bra det som sagt.
Och egentligen är 1 p. ok mot MFF, men med lite mer skärpa hade en 3-poängare fan i mig varit rättvis! Vi tar dom i cuppen!
 

morran

Omega
2-Faktor
Att det ska vara så svårt att göra en bra match i Kalmar…
Bedrövlig insats av samtliga idag. Det ända roliga var att se Collander göra debut. Några riktigt bra aktioner på den korta tiden han var inne. Nya tag mot solnagänget på söndag 💚
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Fan. Oavgjort känns som torsk…
Sjukt orättvist! Från möjliga 3-1 mitt i 2:a till 2-2 efter missad straff å direkt feldömd straff för AJK… Varför fick får iskallaste spelare slå straffen?!?
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Lika feldömd frispark vid 3-2….jämnar ut sig…..
Så är det absolut.
Men 80-20 i bollinnehav, superpedagogen, framför allt i 1:a, men ett slarvigt bolltapp = 0-1. Sen tar vår iskallaste spelare straffen?!? Varför liksom? Bojanic var som sagt iskall idag! Å sen direkt straff för AJK. Snacka om att förändra flytet i matchen.
Sen var domaren katastrof åt båda håll.
 
Topp