Haha så jävla sjukt att du mailade. Men kul!Fick svar nu. Ruggigt bra gubbe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha så jävla sjukt att du mailade. Men kul!Fick svar nu. Ruggigt bra gubbe
Steffo mailar man. Det är sen gammaltHaha så jävla sjukt att du mailade. Men kul!
Tänkte precis skriva det med! Han måste ju bara hänga här.Bjud in honom till KS! Han verkar vara en skön lirare
Skönt att han skriver "de som fattar fattar", kung!Fick svar nu. Ruggigt bra gubbe
Som sig bör med klockor!Skönt att han skriver "de som fattar fattar", kung!
Med tanke på att han har ett väldigt stort intresse för klockor och sättet han uttrycker sig på är jag övertygad om att han redan hänger här och troligtvis även har ett konto men det är samtidigt fullt förståeligt att man inte vill outa sig.Bjud in honom till KS! Han verkar vara en skön lirare
Så är det!Som sig bör med klockor!
Tog det långt tid för han att svara?Fick svar nu. Ruggigt bra gubbe
Va?Tog det långt tid för han att svara?
Skickade han ett Mail till dig bara sådär? Eller frågade du honom något först?
Jag gissar på att Steffo spontanskickade ett mejl till @galácticon!Skickade han ett Mail till dig bara sådär? Eller frågade du honom något först?
Hahaha skulle vara kul, galacticon fattade inte min fråga ang hur långt tid det tog för steffo att svara xdJag gissar på att Steffo spontanskickade ett mejl till @galácticon!
Förstod det!Hahaha skulle vara kul, galacticon fattade inte min fråga ang hur långt tid det tog för steffo att svara xd
Jo, jag fattade - men jag förstår inte vad det har för betydelse hur lång tid det tog?Hahaha skulle vara kul, galacticon fattade inte min fråga ang hur långt tid det tog för steffo att svara xd
Haha - ska ta snacket med honom@galácticon kan du be Steffo att inte ha så långa ärmar på tröjan? Ser inte vad som sitter på handleden!
Det är snart vår, då rullar han upp ärmarna lite snyggt. Jag gillar hans stil i övrigt med, inte bara klockorna som är bra där!@galácticon kan du be Steffo att inte ha så långa ärmar på tröjan? Ser inte vad som sitter på handleden!
Så jävla kung man detta är!
Hahahaha en riktig kung som sagt!
Rolex GMT ”Rootbeer”Någon som såg vad kung Steffo hade för ur i morse?
Den mannen har ju allt i sin låda!Rolex GMT ”Rootbeer”
Det har han verkligen!Den mannen har ju allt i sin låda!
Inte Rootbeer tror jag utan helguldRolex GMT ”Rootbeer”
Han har dåligt med Tissot..Den mannen har ju allt i sin låda!
Jag med!Han har dåligt med Tissot..
Han samlar bara på de som tillverkar sina egna verkHan har dåligt med Tissot..
Ok! Fattar. Så många vintage Tissot går fint men inte Zenith Daytona eller flertalet Patekkronografer. Intressant!Han samlar bara på de som tillverkar sina egna verk