Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nautilus stål? Har ett otränat öga
Yepp 3700Nautilus stål? Har ett otränat öga
Nautilus stål? Har ett otränat öga
Steffo sporting hans Nautilus medans han treffar Loven
Yes, en sådan har hanKanske såg fel men såg ut som en helguldsnautilus satt på när han träffade Annie Lööf?
gissar på reversoSteffo kör reverso på julafton. Eller är det en tank av något slag?
Ser ut som en reverso.Steffo kör reverso på julafton. Eller är det en tank av något slag?
Ett tips, när man är helt ny på detta forum, är att inte enbart producera fåordiga inlägg som inte bidrar. Det är en hel del som gör det i syfte att nå 20 inlägg och sedan publicera en annons men @admin brukar fånga dessa ganska omgående.
Förstår din tanke bakom inlägget, men eftersom han blev medlem för snart tre år sedan kanske inte vi ska kalla honom helt ny.Ett tips, när man är helt ny på detta forum, är att inte enbart producera fåordiga inlägg som inte bidrar. Det är en hel del som gör det i syfte att nå 20 inlägg och sedan publicera en annons men @admin brukar fånga dessa ganska omgående.
Sant. Men om vi säger så här då: När man helt plötsligt, efter att ha varit medlem i tre år, börjar producera fåordiga inlägg utan större substans... Bättre?Förstår din tanke bakom inlägget, men eftersom han blev medlem för snart tre år sedan kanske inte vi ska kalla honom helt ny.
Steffo har ändå koll på bitarna ser man, härlig bildTänkte likadant när jag såg den igår
Nej den där är ju inte tråkig! Det skulle vara roligt att se hela samlingen vid ett och samma tillfälle, vi kanske borde tipsa Hodinkee.Han har så feta pjäser....
Verkligen! Bra idé! Go for itNej den där är ju inte tråkig! Det skulle vara roligt att se hela samlingen vid ett och samma tillfälle, vi kanske borde tipsa Hodinkee.
Första Talking Watches i Sverige, det hade varit något. Det lär ju inte hända dock!Verkligen! Bra idé! Go for it
Har för mig att Hodinkee gjorde ett reportage med en kille på KS.Första Talking Watches i Sverige, det hade varit något. Det lär ju inte hända dock!
Vad roligt, det har jag missat! Inte Talking Watches va?Har för mig att Hodinkee gjorde ett reportage med en kille på KS.