Så jädrans svårt att se. Ljuset är inte till någon hjälp. Får se om jag orkar hitta en annan vinkelInte Rootbeer tror jag utan helguld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jädrans svårt att se. Ljuset är inte till någon hjälp. Får se om jag orkar hitta en annan vinkelInte Rootbeer tror jag utan helguld
Rätt säker. Han har en guldGMT iaf.Så jädrans svårt att se. Ljuset är inte till någon hjälp. Får se om jag orkar hitta en annan vinkel
Haha! Satt också och kollade igenom hans IG, men inte blir man klokare för det! Det verkar i alla fall vara samma klocka på handledenRätt säker. Han har en guldGMT iaf.
Haha!Ok! Fattar. Så många vintage Tissot går fint men inte Zenith Daytona eller flertalet Patekkronografer. Intressant!
Löjligt braRätt säker. Han har en guldGMT iaf.
Matcha alltid solglasögonen med klockan!Rätt säker. Han har en guldGMT iaf.
Ser nästan ut som en Cartier?Dagens klocka: JLC Reverso
Ser nästan ut som en Cartier?
Det var den jag tänkte på men kom inte på modellen just då.Tycker jag med
Äldre Santos Dumont?
Ja den är det nog faktiskt!Jag gick på denna bild som jag tycker visar en Reverso. Sen kan det så klart ha köpts en ny pjäs i form av en Santos
Tror den senare bilden är en reverso till 99% säkerhet. Håller med om att den första är svår med sannolikt samma klockaJa den är det nog faktiskt!
Jo det vet jag men menade att det nog är samma klocka på båda bilderna.Tror den senare bilden är en reverso till 99% säkerhet. Håller med om att den första är svår med sannolikt samma klocka
Han har en Breguet Type 20, skulle kunna vara den.Inte en aning vad som sitter på handleden idag. Någon som har ett förslag
Det som jag också funderade på men visste inte att han har en sånHan har en Breguet Type 20, skulle kunna vara den.
Steffo förgyller våra mornar!Idag är det guld igen
Nice! Visste inte att han hade en i guld. Han har en 3700 (stål)Sen avslutas arbetsveckan med lite PP-guld i tillvaron
En hel timme (ingen reklam och inga upprepande nyheter)Jag tycker fortfarande att Steffo borde få ett stående inslag. Fredagar kl. 08.00 är det klocktimmen med Steffo!
Precis!En hel timme (ingen reklam och inga upprepande nyheter)
Fan briljant ide! Gjutet!Jag tycker fortfarande att Steffo borde få ett stående inslag. Fredagar kl. 08.00 är det klocktimmen med Steffo!