Nä, inte det formatet. Men ett långt inslag.Vad roligt, det har jag missat! Inte Talking Watches va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, inte det formatet. Men ett långt inslag.Vad roligt, det har jag missat! Inte Talking Watches va?
Vad roligt, det har jag missat! Inte Talking Watches va?
Just ja, det där har jag ju sett tidigare. Börjar bli gammal och glömsk.
Har för mig att Hodinkee gjorde ett reportage med en kille på KS.
De hade väl en artikel om @Molle och hans GS-samling?Vad roligt, det har jag missat! Inte Talking Watches va?
Mötte honom precis på gatan. Borde ha frågat.Är Steffo medlem på KS?
Ja haha!Mötte honom precis på gatan. Borde ha frågat.
Annars borde vi skicka en inbjudan! Steffo är ju grymt skön!Mötte honom precis på gatan. Borde ha frågat.
Detta skulle jag se vilja se!Iom Steffo är skön person så måste ju detta vara den skönaste tråden på KS
Bidrar med bild från morgonen - en hederlig Sub ser det väl ut som...
Ska vi starta en namninsamling?Detta skulle jag se vilja se!
Jag är på!Ska vi starta en namninsamling?
Nu sitter jag bara och kollar på hans klocka och hör inte vad de säger!Vad har Steffo på handleden idag? Alltid lika roligt att se vad han valt för dagen!
Så är det varje morgon för mig haha! Ger inte barnen frukost ens, full fokus på Steffos vänsterarm.Nu sitter jag bara och kollar på hans klocka och hör inte vad de säger!
Såg ut som en grå tavla i alla fall.
Sjukt irriterande att de lägger grafiken precis över klockan hela tiden. Skärpning TV4!Nu sitter jag bara och kollar på hans klocka och hör inte vad de säger!
Såg ut som en grå/vit tavla i alla fall.
Så är det varje morgon för mig haha! Ger inte barnen frukost ens, full fokus på Steffos vänsterarm.
Jag går och duschar och ser fram emot att du löst mysteriet när jag är tillbaka!Sjukt irriterande att de lägger grafiken precis över klockan hela tiden. Skärpning TV4!
Jag går och duschar och ser fram emot att du löst mysteriet när jag är tillbaka!
Någon borde tvingas avgå!Sjukt irriterande att de lägger grafiken precis över klockan hela tiden. Skärpning TV4!
Exakt, det är ju tjänstefel!Någon borde tvingas avgå!
Duschar kanske var fel ord. Jag tvättade mig under armarna med vattnet från regntunnan.
Hahaha! Tar du segelbåten till jobbet nu?Duschar kanske var fel ord. Jag tvättade mig under armarna med vattnet från regntunnan.
Nej, lådcykeln.Hahaha! Tar du segelbåten till jobbet nu?
Troligen 1019.Det jag snabbt lyckades få bild på
Bjud in honom till KS! Han verkar vara en skön lirareFick svar nu. Ruggigt bra gubbe