Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SD 16600 eller Sub 16610?Fredagsmys
Jag kollade väldigt nära TVn i morse och jag tyckte den påminde mer om en 16600.SD 16600 eller Sub 16610?
Eller tydligen, nej. En handledskoll från Steffo själv visar väl på GMTn
Fredagsmys
Skulle inte förvåna migÄr det bara jag eller ser det ut som att han också byter ut ringen efter klocka för att matcha?
Det, om något, ska han ju i så fall ha beröm för!
Hur nära TVn satt du?Jag kollade väldigt nära TVn i morse och jag tyckte den påminde mer om en 16600.
Han har väl flera fruar..Är det bara jag eller ser det ut som att han också byter ut ringen efter klocka för att matcha?
Det, om något, ska han ju i så fall ha beröm för!
Haha tänkte skriva "en ring för varje fru" tidigare men glömde bort!Han har väl flera fruar..
Haha tänkte skriva "en ring för varje fru" tidigare men glömde bort!
Han är från Linköping och här är han en gudUndrar om han är profet i sin hembygd Mjölby?
Hörs inte mycket östgötska hos honom längre
Hörde att han föddes på en leråker ute i Mjölby.Han är från Linköping och här är han en gud
Så nära så min sambo tyckte jag var en idiot...Hur nära TVn satt du?
Stämmer inteHörde att han föddes på en leråker ute i Mjölby.
Önsketänkande.Stämmer inte
Du får gärna tro att han är född på en skitig leråker nånstans utanför Mjölby men du har felÖnsketänkande.
Oj, lugna dig.Du får gärna tro att han är född på en skitig leråker nånstans utanför Mjölby men du har fel
Jag är lugnOj, lugna dig.
Såg honom Igår torsdag och då hade han en helguld av något slag, någon som har koll på den med?Jag kollade väldigt nära TVn i morse och jag tyckte den påminde mer om en 16600.
Steffo is back med GMT på handleden
Finns en printscreen på güldet från igårSåg honom Igår torsdag och då hade han en helguld av något slag, någon som har koll på den med?
Kan vara dags för en större TVSå nära så min sambo tyckte jag var en idiot...
NejKan vara dags för en större TV
Äger härmed rapportera att Steffo med vänner i detta nu är på väg ut i skärgården utanför Trosa för en liten lunch.
Han sitter längst fram i fören. Hann dock inte se vad han bar för klocka när de gick ombord.
En smula besviken att han inte åkte Coronet...;-)
Du får gärna tro att han är född på en skitig leråker nånstans utanför Mjölby men du har fel
Oj, lugna dig.
Jag är lugn
Hahaha en riktig klassiker!
Hahaha fyfan, den är bra. Måste se om den klassikern snart, länge sen sist.
Hahaha en riktig klassiker!
KultHahaha fyfan, den är bra. Måste se om den klassikern snart, länge sen sist.
Riva Aquarama, en riktig steffobåt detSteffo hade passat rätt bra i en Riva, också.