Vantheman
Basic
Säger inte emotDå borde en stylist kavla upp manschetten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säger inte emotDå borde en stylist kavla upp manschetten
Jymdklocka på en fjedag?Blomma och vattenglas i vägen
Men sen höjdes arm och blottade en Speedy tror jag nog. Ingen guldfredag idag i alla fall
Det ser ut att vara guld på armen med men vad är det?Inte guld men gult…
memovox?Det ser ut att vara guld på armen med men vad är det?
Typiskt Steffo att vara lurigDet ser ut att vara guld på armen med men vad är det?
På den där bilder håller jag med men jag zappade förbi programmet förut och då såg klockan ganska tjock/hög ut. Hade gissat 40x10mm utfrån hur de såg ut de två sekunderna jag kolladememovox?
Swatch Irony.Ser ut som något nytt pryder handleden. Några idéer? VC? PP?
Troligtvis en Invicta kronograf men jag är inte helt hundra!Kan det vara en gammal Daytona….?
Tror att det är hans Daytona Panda.Nya Tudor Chrono Panda?
Tror mer på InvictaTror att det är hans Daytona Panda.
Håller med! Om du läser detta Steffo, grattis till Invictan!Tror mer på Invicta
Mycket bra!Guldfredag i form av GMT
Är det inte en dj/op?Nja. Inte sub
Så är det ja!Nä. Det är en Milgaus 1019.
Boom.
Han har så sjuk samling
Spännande!Han sa att han idag skulle till Årsta och hämta ett ”paket” som han var mycket angelägen om och då tänker man ju självklart på Bukowskis i Västberga.
Visst, det kan vara vadsomhelst men det ska bli spännande att se om han har något nytt på armen inom snar framtid.
Ja, ser ju ut att stämma faktiskt!I morgon (om han är med) blir det Linnekostym och Guldrova. Det hävdade han förra året att han alltid har på midsommar.