Såg inte programmet men gissar på Fredrik Eriksson när jag hör SantosJa, ser ju ut att stämma faktiskt!
TV kocken som var med verkade väl dessutom ha en Cartier Santos!
Det är den han kör med. Hans GADA-klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg inte programmet men gissar på Fredrik Eriksson när jag hör SantosJa, ser ju ut att stämma faktiskt!
TV kocken som var med verkade väl dessutom ha en Cartier Santos!
Yes, helt rätt (var tvungen o kolla klippet på tv4 play då jag inte kom ihåg vad han hette från morgonen).Såg inte programmet men gissar på Fredrik Eriksson när jag hör Santos
Det är den han kör med. Hans GADA-klocka
Håller med, hade vart kul och se hela samlingenHelt otroligt vilken samling han har.
Är det någon som har lagt ner tid på att göra en lista?
Känns som att det nästan är nya klockor varje dag så vore kul att se hur många vilka det är
Mumma!Guld på handleden på fredagar är standard John Mayer Daytona
Han vill utstråla lite semester-modeOtroligt vilket samling han måste besitta. Kul ändå att ha lite självförtroende att köra Casio mitt upp i allt.
G-shock funkar till allt och i alla lägenOtroligt vilket samling han måste besitta. Kul ändå att ha lite självförtroende att köra Casio mitt upp i allt.
Sjukt nöjd att man precis har införskaffat sej en GWG-1000Steffo med en G-Shock denna morgon. Mudmaster GWG-1000 närmare bestämt. That’s a first eller? Kul!
Verkar dock vara en GG-B100-1A3 Coolt oavsett.Sjukt nöjd att man precis har införskaffat sej en GWG-1000
Aaahh! ..då blir jag liite coolare än Steffo, dock bara i just det hänseendet.Verkar dock vara en GG-B100-1A3 Coolt oavsett.
Nu blev G-Shockgänget styva i brallan!Steffo med en G-Shock denna morgon. Mudmaster GWG-1000 närmare bestämt. That’s a first eller? Kul!
EDIT: ref. GG-B100-1A3
Ja, det där gjorde min måndagNu blev G-Shockgänget styva i brallan!
Den där modellen måste ju få smeknamnet Steffo nu, Steffo-Shock.Ja, det där gjorde min måndag
Den där modellen måste ju få smeknamnet Steffo nu, Steffo-Shock.
Yes, dags att köpa upp ett lager för det där är nya RM.Så nu får man köa i ett par år hos AD för en Steffo-Shock...
Tänkte sammaDen där modellen måste ju få smeknamnet Steffo nu, Steffo-Shock.
Eller Chock-Steffo….. ej att förväxla med Tjock Steffe OK, OT men kunde inte låta bil….förlåt, bliSå nu får man köa i ett par år hos AD för en Steffo-Shock...
Nja, @roosterman och @Derix mfl. har PM:at hela natten och är fortfarande helt lyriska. De pratar även om att byta ut ryssen mot Steffo till nästa mars.The sub is back
Undra om Rolex-tråden blir lika begeistrad som G-Shock…
JLC Memovox???Vi ger denna vecka en lavett med guld på armen. Breguet….?
Tills det att Steffo börjar skriva själv i tråden och inte bara smygläsa så säger vi att det är en Daniel Wellington.Vi ger denna vecka en lavett med guld på armen. Breguet….?
JLC Memovox???