Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
när det gäller hans klockor så är det hans egna, likadant med hans kläder.Måste det vara Steffo? Han kan ju vara stylad eller produkt placement (i alla fall ibland?) Det är ju TV trotts allt.
Guld på fredagEn JM Daytona idag.
Studioljuset ligger perfekt för att lysa upp den fina gröna tavlan
Asså den mannens samling.. ..kan inte du Steffo lägga ut en lista på vad du besitter? Tack på förhandEn JM Daytona idag.
Väldigt stiligt! Det gröna matchar finjägarkavajen.En JM Daytona idag.
Asså den mannens samling.. ..kan inte du Steffo lägga ut en lista på vad du besitter? Tack på förhand
Jag är relativt säker på att det där är Steffo. Har sett honom i verkligheten flera gånger och han ser ut så, stylad eller ej.Måste det vara Steffo? Han kan ju vara stylad eller produkt placement (i alla fall ibland?) Det är ju TV trotts allt.
Favorit-i-repris:Jag är relativt säker på att det där är Steffo. Har sett honom i verkligheten flera gånger och han ser ut så, stylad eller ej.
Jag har träffat @Staafen irl för överlämnande av owg vinsten, kan bekräfta att det är SteffoFavorit-i-repris:
Steffo = Staffo = Staffe = Staafen
Jag har träffat @Staafen irl för överlämnande av owg vinsten, kan bekräfta att det är Steffo
Menar jag såklart!
Steffo + Staafen + Batman =Favorit-i-repris:
Steffo = Staffo = Staffe = Staafen
Jag kan gå i god för det då jag också träffat honom. Han gick runt i sickla köpmannakvarter med golfbollar från fågelbro GK i fickorna på sin finjägarkavaj och en järnsjua över axeln.Jag har träffat @Staafen irl för överlämnande av owg vinsten, kan bekräfta att det är Steffo
Så som jag mindes det! Spot onJag kan gå i god för det då jag också träffat honom. Han gick runt i sickla köpmannakvarter med golfbollar från fågelbro GK i fickorna på sin finjägarkavaj och en järnsjua över axeln.
Legend!Steffo + Staafen + Batman =
Jag har faktiskt också träffat honom, bland annat på Fågelbro Säteri där min bror bodde då. Han satt där vid ett bord med minst en dam.Jag kan gå i god för det då jag också träffat honom. Han gick runt i sickla köpmannakvarter med golfbollar från fågelbro GK i fickorna på sin finjägarkavaj och en järnsjua över axeln.
- Guldpatek, när en vill va se själv för en stund.Lite PP-guld för att förgylla torsdagen
Guld-Patek, när en vill vara som Steffo för en stund.- Guldpatek, när en vill va se själv för en stund.
Idag kändes det nästan som han ville flasha den lite, han drog upp ärmen på jackan vid ngra tillfällen och tittade även på klockan i sändning för att avgöra vad tiden var.Fortsätter med guld: JM Daytona
Jag hade agerat likadantIdag kändes det nästan som han ville flasha den lite, han drog upp ärmen på jackan vid ngra tillfällen och tittade även på klockan i sändning för att avgöra vad tiden var.