Det är bra gjort ändå. Jag hade tappat manuset.Idag kändes det nästan som han ville flasha den lite, han drog upp ärmen på jackan vid ngra tillfällen och tittade även på klockan i sändning för att avgöra vad tiden var.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bra gjort ändå. Jag hade tappat manuset.Idag kändes det nästan som han ville flasha den lite, han drog upp ärmen på jackan vid ngra tillfällen och tittade även på klockan i sändning för att avgöra vad tiden var.
Lite snabbt:Vilken jäkla samling han har herr Steffo... Nån som roat mig med en sammanställning?
Steffo gästar det här avsnittet av Chevaleresk från 2016 och visar upp en hel del godbitar från sin samling.Vilken jäkla samling han har herr Steffo... Nån som roat mig med en sammanställning?
Jag tyckte som hastigast att det såg ut som nya BB36 i silver men det lär det väl inte vara.Rolex OP?
En apple watch. Kanske gen 5? Ser ut att vara aluminium på grått band. Kanske 42mm?Rolex OP?
Nääää. Du har ju boett i stål som syns tydligt.En apple watch. Kanske gen 5? Ser ut att vara aluminium på grått band. Kanske 42mm?
Steffo? Jag kollade på Jenny’s handled? På hans handled gissar jag också OP.Nääää. Du har ju boett i stål som syns tydligt.
Om Steffo svingar äppelklocka så kommer den tråden gå i taket, likt G-Shock tråden
@Staafen Vad rockar du idag?Kan inte se vad men guld ser det ut att vara
Det ser ut som en Daytona i guld?@Staafen Vad rockar du idag?
Ser ut som en gammal root-beer i helguld? Finns det? Kanske bytt länk?Det ser ut som en Daytona i guld?
Han har en sån har jag för mig?Ser ut som en gammal root-beer i helguld? Finns det? Kanske bytt länk?
Edit: hittade en bild, det var något liknande det jag tyckte det såg ut som.
Tyckte mig också se pushersHan har en sån har jag för mig?
Jag tyckte det såg ut som pushers därav min gissning.
Jag missade det! Man vill ju veta vad karln har =)Han har en sån har jag för mig?
Jag tyckte det såg ut som pushers därav min gissning.
Haha att jag missat denna tråd... vilken jävla boss han är. Nya idolen!
KUNG!Torsdag och guld: JM Daytona
En klassisk casual watch Friday-manöver.Något är fel: guld igår, stål idag
Ska ju vara tvärtom men det är ju ändå helt ok
Vad kan det vara? OP41?Något är fel: guld igår, stål idag
Ska ju vara tvärtom men det är ju ändå helt ok
Troligen samma 1019 Migaus som han hade förra gången OP var på förslag i trådenVad kan det vara? OP41?
En switch-a-rooEn klassisk casual watch Friday-manöver.
Ja, om han hade haft en AP Royal Oak Offshore…En switch-a-roo