Ponlarsson
Silver
Svårt att förstå er där uppe som äter två såser till er kebab. Tacka vet jag kebab med EN kebabsås.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Keff.
Gyrostallrik på smaskens (Daisys) i Ulvsunda!
Även om du bor närmare ursprungslandet så äter du den bevisligen fel. Alltid två: vitt & rött (röda ska vara stark, ingen jävla pizzasås).Svårt att förstå er där uppe som äter två såser till er kebab. Tacka vet jag kebab med EN kebabsås.
du kan va keff.
Daisys är keffa på kebab. Du är keff som ens langar den bilden i denna tråden. Som att langa en bild på en Big Mac i en tråd om hamburgare (nej en Big Mac är inte en burgare det är nått artificiellt skit).du kan va keff.
Daisys är keffa på kebab. Du är keff som ens langar den bilden i denna tråden. Som att langa en bild på en Big Mac i en tråd om hamburgare (nej en Big Mac är inte en burgare det är nått artificiellt skit).
Det är redan fucked (för mkt sås till mina kebaber). Ignorera = stoppa huvudet i sanden = inte min still, disskuterar hellre. Problemet är att jag nu vart sjukt sugen på kebab.Akta blodtrycket.. om det är så jobbigt kan du ju ignora.
Provat den "inbakade" kebabpizzan där? Riktigt bra. Plus för mycket sallad också!Favorit i repris, Il Pirata!
Yes, Viking Special heter den. Den är helt sjuk, jag har aldrig fått i mig hela.Provat den "inbakade" kebabpizzan där? Riktigt bra. Plus för mycket sallad också!
Gyrostallrik på smaskens (Daisys) i Ulvsunda!
DN recenserar överhajpade MOAS.
http://www.dn.se/pa-stan/ata-ute/moas-frascht-pinnkott-kryddar-bort-sig/
Kan man inte längre läsa ett skit på DN utan att behöva betala? Jävla trams.DN recenserar överhajpade MOAS.
http://www.dn.se/pa-stan/ata-ute/moas-frascht-pinnkott-kryddar-bort-sig/
Har att göra med hur många artiklar man läser, har bara access till ett visst antal / månad har jag för mig. Samma på svd.seKan man inte längre läsa ett skit på DN utan att behöva betala? Jävla trams.
Ladda om sidan, och tryck på escapeKan man inte längre läsa ett skit på DN utan att behöva betala? Jävla trams.
Alltid extra sås!
Hahah! Går den där att ens äta på ett civilserat sätt?Alltid extra sås!
Hahah! Går den där att ens äta på ett civilserat sätt?
Så sant!Det är ju det som är grejen med kebab, det ska vara grisigt!
Svårt att förstå er där uppe som äter två såser till er kebab. Tacka vet jag kebab med EN kebabsås.
Vad får man ge för en kebab med bröd där?En som alltid håller en stabil nivå, kebab med franskbröd på Izmir kebab I Hötorgshallen.
Runt 60 kr inkl dryck har jag för mig.Vad får man ge för en kebab med bröd där?
Schysst! Blir att testa idag.Runt 60 kr inkl dryck har jag för mig.
Schysst! Blir att testa idag.