Kan du bjuda på en bild?
Och vilken Pizzeria Victoria? Lär väl finnas en uppsjö med det namnet...
Här kommer en bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du bjuda på en bild?
Och vilken Pizzeria Victoria? Lär väl finnas en uppsjö med det namnet...
Fast det där är inte extra, det är normalt i min tjockisvärld iaf. Var köpte du? Fan vi borde käka kebab ihop!Alltid extra sås!
Har en till burk av varje sås brevid som jag inte fick med på bild.. Det där är ifrån Myntan i Fagersjö. Det borde vi absolut!!Fast det där är inte extra, det är normalt i min tjockisvärld iaf. Var köpte du? Fan vi borde käka kebab ihop!
Såg faktiskt rätt trist ut. Sorry
Vad taskig du är. Dessa herrar på Izmir Hötorgshallen har jobbat stenhårt för jag ska bli mätt och belåten.Såg faktiskt rätt trist ut. Sorry
Blir du någonsin mätt?Vad taskig du är. Dessa herrar på Izmir Hötorgshallen har jobbat stenhårt för jag ska bli mätt och belåten.
Nä jag behöver äta tre gånger om dagen.Blir du någonsin mätt?
Vad taskig du är. Dessa herrar på Izmir Hötorgshallen har jobbat stenhårt för jag ska bli mätt och belåten.
13 sidor in undrar man ju, vilken ÄR den bästa. Orontes på Odenplan var ju grym back in the days, men vart åker man nu?
Bästa kebaben i city, och det säger fan mycketPisskebab
Bästa kebaben i city, och det säger fan mycket
Du klagar fan på alltLedsen men du kan verkligen inget om kebab och då menar jag inget. Hittills har du inte lyckats rekommendera ett acceptabelt ställe.
Du klagar fan på allt
Vi kan komma överens om att vi har delad smak, dock så har jag inte fått smaka det ställe du höjer till skyarna.Klagar inte, konstaterar.
Om man gillar kött är Amida bäst, bra smaker och prisvärt!13 sidor in undrar man ju, vilken ÄR den bästa. Orontes på Odenplan var ju grym back in the days, men vart åker man nu?
Vem fan gillar inte kött liksomOm man gillar kött är Amida bäst, bra smaker och prisvärt!
Veganer och avvikareVem fan gillar inte kött liksom
Veganer och avvikare
Amida och K-Amida är riktigt bra! Hade gärna sett dem börja med vanlig kebab och se om de kan få upp kvalitén.Om man gillar kött är Amida bäst, bra smaker och prisvärt!
Jo, klagar. Gud vad jobbig du kan vara ibland. (Kan vara att du påminner lite väl mycket om mig själv)Klagar inte, konstaterar.
Instämmer. Adanarullen är fantastisk. Tycker att för få jobbar med rödkål i sina rullar.Om man gillar kött är Amida bäst, bra smaker och prisvärt!
Står någon post ovan, Amida är bäst i stan. Om man vill ha en klassisk "svennekebab" tycker jag Izmir i HötorgshallenVar finns nu den bästa kebaben i Stockholm? De som beställer in en öl eller köper bag in boxviner behöver inte svara.