• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholms bästa kebab

Cristian

Rolex
2-Faktor
Tack för påminnelsen @almeyero
Käkade denna förra veckan med @Stein och @Cristian
IMG_1339.JPG

Amatörerna käkade med pommes respektive couscous och sågade därmed hela kebabtallriken medan jag njöt av min iskendersoppa ;)
Herregud vilken kebabsoppa. Klart ätbart. Bäst? nä. Men det var roligt att äta med grabbarna.
 

Josef B

Bestraffaren
Hamnade av en outgrundlig anledning ute i Hallunda. När jag ändå var här så provade jag ett ställe som heter Döner Ekmek.
Kände mig inte så jättehungrig men kände att jag var tvungen att äta nåt. Betyget kan ev vara något lågt och orättvis, men får prova stället igen om jag har vägarna förbi. 2/5
Iskender.
20161226_132126.jpg
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Hamnade av en outgrundlig anledning ute i Hallunda. När jag ändå var här så provade jag ett ställe som heter Döner Ekmek.
Kände mig inte så jättehungrig men kände att jag var tvungen att äta nåt. Betyget kan ev vara något lågt och orättvis, men får prova stället igen om jag har vägarna förbi. 2/5
Iskender.
20161226_132126.jpg
Det ser ju onekligen både fräscht och gott ut. Fast färsvarianten är inte mitt förstaval...
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Efter tre dagar med julmat blev det en redig kebabsallad till middag, framför de två sista avsnitten av Homeland. Det var som vanligt lite sådär härligt äckelgott. Dvs precis som det ska vara.

IMG_5205.JPG
 
Topp