Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kungshallen är långt ifrån bäst men man ska alltid ta Iskender!Herregud vilken kebabsoppa. Klart ätbart. Bäst? nä. Men det var roligt att äta med grabbarna.
Det var ju någon som var bundis med killen bakom disken och vägrade dela med sig av vad man ska beställa. Nästa gång ska jag lyssna på dig, men då får du höja nivån på ställe.Kungshallen är långt ifrån bäst men man ska alltid ta Iskender!
Dieten går bra ser jag
Jul man, julDieten går bra ser jag![]()
Nyårslöfte osvJul man, jul![]()
Droppat närmare 5kg på 7v. Ingen diet bara bättre kostschema. Men nu är det julNyårslöfte osv
Blir nog hötorgshallen idag, guldvärd kebab.
Grymt.Droppat närmare 5kg på 7v. Ingen diet bara bättre kostschema. Men nu är det jul![]()
Kör Kebabsallad så är det lugnt, dvs skippa bröd, pommes eller risDroppat närmare 5kg på 7v. Ingen diet bara bättre kostschema. Men nu är det jul![]()
Var ligger detta ställe?
Ack @JS om det vore så lätt...mitt stora problem är såsen....Kör Kebabsallad så är det lugnt, dvs skippa bröd, pommes eller ris
Bredvid East, Råsunda, Solna.Var ligger detta ställe?
Jo känt sen gammalt att man blir tjock av vit sås...Ack @JS om det vore så lätt...mitt stora problem är såsen....
Kör Kebabsallad så är det lugnt, dvs skippa bröd, pommes eller ris
Alltid extra sås absolut men alltid Iskender!Alltid kebabsallad, men med EXTRA sås! Så jävla viktigt med det!!
Det ser ju onekligen både fräscht och gott ut. Fast färsvarianten är inte mitt förstaval...Hamnade av en outgrundlig anledning ute i Hallunda. När jag ändå var här så provade jag ett ställe som heter Döner Ekmek.
Kände mig inte så jättehungrig men kände att jag var tvungen att äta nåt. Betyget kan ev vara något lågt och orättvis, men får prova stället igen om jag har vägarna förbi. 2/5
Iskender.
![]()
Så HÄR ser en riktigt Iskender ut!
![]()
Kungshallen![]()
Schysst att få den på en tallrik istället för rakt på plastbrickan (?) som i @Josef B fall...Så HÄR ser en riktigt Iskender ut!
![]()
Kungshallen![]()
Spelar ingen roll, en polerad bajskorv är fortfarande en bajskorvHaha
Faktiskt så var den av finaste haute keramik!
Så HÄR ser en riktigt Iskender ut!
![]()
Kungshallen![]()
Var?Alltid exta sås!
![]()