Josef B
Bestraffaren
Palmyra har öppet från 11. Dock så är tvärbanan nedstängd för renovering. Buss från ThorildsplanLetar efter en sanslöst god kebab eller gyrospizza i Sthlms trakten något som öppnar 11 snabba tips rekommenderas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Palmyra har öppet från 11. Dock så är tvärbanan nedstängd för renovering. Buss från ThorildsplanLetar efter en sanslöst god kebab eller gyrospizza i Sthlms trakten något som öppnar 11 snabba tips rekommenderas
Har käkat där 4-5 ggr, vill gärna ha något annat har du annat tips?Palmyra har öppet från 11. Dock så är tvärbanan nedstängd för renovering. Buss från Thorildsplan
Folkets kebab både på Hornsgatan och Folkungagatan gillar jag skarpt. Men det var nu ett tag sedan jag var där.Har käkat där 4-5 ggr, vill gärna ha något annat har du annat tips?
Det är också sjukt bra! Ville testa piccolo angelo men dom öppnar 12 på en söndag...Folkets kebab både på Hornsgatan och Folkungagatan gillar jag skarpt. Men det var nu ett tag sedan jag var där.
Det är också sjukt bra! Ville testa piccolo angelo men dom öppnar 12 på en söndag...
Det blev pizzeria Napoli i Sumpan gyrosen är bra men hört att piccolo är ännu bättreSkulle precis säga Piccolo, den gyrosen är galen!
Det blev pizzeria Napoli i Sumpan gyrosen är bra men hört att piccolo är ännu bättre
Så mycket skräp kebab i stockholm så man blir mörkrädd, men den där ser ju faktiskt ganska bra ut. Inte utby kvalitet, men helt ok.Det blev pizzeria Napoli i Sumpan gyrosen är bra men hört att piccolo är ännu bättre
Måste säga att det är väldigt snålt med kebab på många/majoriteten av pizzor jag ätit i Stockholm. Finns det något bra ställe nära centralen där man får rimligt/mycket kebab på sin pizza?
Måste säga att det är väldigt snålt med kebab på många/majoriteten av pizzor jag ätit i Stockholm. Finns det något bra ställe nära centralen där man får rimligt/mycket kebab på sin pizza?
Hehe, vågen är ju hemskt illa att visa upp för sina kunder. Då kommer jag inte att gå dit i alla fall. Dolce vita får jag testa, är det kebab eller gyros?Snålaste jag har varit med om var när jag, @BOTL och @sherwan besökte Kebabhouse där vid centralen, typ vid Max. Och de vägde köttet på en matvåg innan de la det på tallriken - väldigt lite kött.
Jag kan rekommendera Dolce Vita på Kungsholmen som ligger ca 10 min promenad från centralen, för både service och kebab. Stora och goda portioner! Du sitter vanligtvis inne på pizzeriaavdelningen à la barhäng då de har en "finrestaurang" vägg i vägg men igår sprang jag och tjejen ner i mjukisar och gubbtofflor, vi fick sitta inne på restaurangen trots att vi sa nej pga vår klädsel, medan de städade pizzeriaavdelningen inför stängning. De tar hand om sina stammisar och förhoppningsvis alla andra...
Tack, det får jag definitivt göra!Kebab!
Välkommen hit! Sväng förbi Kaplans och säg hej nästa gång
Hamnade av en outgrundlig anledning ute i Hallunda. När jag ändå var här så provade jag ett ställe som heter Döner Ekmek.
Kände mig inte så jättehungrig men kände att jag var tvungen att äta nåt. Betyget kan ev vara något lågt och orättvis, men får prova stället igen om jag har vägarna förbi. 2/5
Iskender.
Provade Dolce Vita's kebabhörna på Kungsholmen. Helt ok Kebabsallad
Men fattigt med torr brödskiva till i stället för nybakat pizzabröd
Ja väldigt slapptTråkigt att se... Brukar vara nybakat pizzabröd med ost och vitlök.
vart är salladenProvade Dolce Vita's kebabhörna på Kungsholmen. Helt ok Kebabsallad
Men fattigt med torr brödskiva till i stället för nybakat pizzabröd
Under kött o sås - lagom mängdvart är salladen
Btw glömde att fota med flera veckan tog min nya kollega med mig till Il Pirata för att käka deras kebab i bröd. Jääävlar vad bra den var! Och ajvarsåsen!! Fattades bara ayran att dricka!Alltid extra sås!
Btw glömde att fota med flera veckan tog min nya kollega med mig till Il Pirata för att käka deras kebab i bröd. Jääävlar vad bra den var! Och ajvarsåsen!! Fattades bara ayran att dricka!
Ligger?Den kebaben samt rullen i inlägget ovanför är ifrån Il Pirata. Stockhoms bästa kebab utan tvekan, och ayran hade dom förut faktiskt.
Ligger?
Egetbakatbröd är en förutsättning. Har vägarna förbi i annat ärende runt Stuvsta idag, får kanske ta och testa en kebab med bröd.Brevid Coop vid Ågestavägen. Räknas till Stuvstaö
Eget bakat bröd samt egna såser.Egetbakatbröd är en förutsättning. Har vägarna förbi i annat ärende runt Stuvsta idag, får kanske ta och testa en kebab med bröd.
Eget bakat bröd samt egna såser.