• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholms bästa kebab

Linkan

Rolex
Skulle precis säga Piccolo, den gyrosen är galen!
Det blev pizzeria Napoli i Sumpan gyrosen är bra men hört att piccolo är ännu bättre
IMG_3806.JPG
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Måste säga att det är väldigt snålt med kebab på många/majoriteten av pizzor jag ätit i Stockholm. Finns det något bra ställe nära centralen där man får rimligt/mycket kebab på sin pizza?
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Måste säga att det är väldigt snålt med kebab på många/majoriteten av pizzor jag ätit i Stockholm. Finns det något bra ställe nära centralen där man får rimligt/mycket kebab på sin pizza?

Snålaste jag har varit med om var när jag, @BOTL och @sherwan besökte Kebabhouse där vid centralen, typ vid Max. Och de vägde köttet på en matvåg innan de la det på tallriken - väldigt lite kött.

Jag kan rekommendera Dolce Vita på Kungsholmen som ligger ca 10 min promenad från centralen, för både service och kebab. Stora och goda portioner! Du sitter vanligtvis inne på pizzeriaavdelningen à la barhäng då de har en "finrestaurang" vägg i vägg men igår sprang jag och tjejen ner i mjukisar och gubbtofflor, vi fick sitta inne på restaurangen trots att vi sa nej pga vår klädsel, medan de städade pizzeriaavdelningen inför stängning. De tar hand om sina stammisar och förhoppningsvis alla andra...
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Snålaste jag har varit med om var när jag, @BOTL och @sherwan besökte Kebabhouse där vid centralen, typ vid Max. Och de vägde köttet på en matvåg innan de la det på tallriken - väldigt lite kött.

Jag kan rekommendera Dolce Vita på Kungsholmen som ligger ca 10 min promenad från centralen, för både service och kebab. Stora och goda portioner! Du sitter vanligtvis inne på pizzeriaavdelningen à la barhäng då de har en "finrestaurang" vägg i vägg men igår sprang jag och tjejen ner i mjukisar och gubbtofflor, vi fick sitta inne på restaurangen trots att vi sa nej pga vår klädsel, medan de städade pizzeriaavdelningen inför stängning. De tar hand om sina stammisar och förhoppningsvis alla andra...
Hehe, vågen är ju hemskt illa att visa upp för sina kunder. Då kommer jag inte att gå dit i alla fall. Dolce vita får jag testa, är det kebab eller gyros?

Tack så mycket för ditt och @almeyero tips. Idag blev jag bjuden, men kommer säkerligen åka till Stockholm snart igen, då jäklar ska jag käka bra kebab!
 

Doncorleone

Cartier
Hamnade av en outgrundlig anledning ute i Hallunda. När jag ändå var här så provade jag ett ställe som heter Döner Ekmek.
Kände mig inte så jättehungrig men kände att jag var tvungen att äta nåt. Betyget kan ev vara något lågt och orättvis, men får prova stället igen om jag har vägarna förbi. 2/5
Iskender.
20161226_132126.jpg

Deras kebab i fralla är sjukt bra !!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Provade Dolce Vita's kebabhörna på Kungsholmen. Helt ok Kebabsallad

Men fattigt med torr brödskiva till i stället för nybakat pizzabröd

IMG_0243.JPG
 
Topp