Viktigaste eller vidrigaste?
Vilken miss, cliff hanger...
Vidrigaste ska det stå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Viktigaste eller vidrigaste?
Håller jag fullt med om, skiten är knappt ätbarVilken miss, cliff hanger...
Vidrigaste ska det stå.
Jag lyckadesFan vad sugen jag är på kebab nu.
Den rullen kommer jag också nostalgiskt ihåg då jag under fem år arbetade i de gröna husen innan videobutiken. Dock fick två kollegor åka ambulans till KS efter lunch på det stället och vips fick vi gå till Pizzastugan istället.Bästa kebab i bröd: Restaurang Rosabella i Solletuna.
Bästa kebabrulle: Restaurang Oscars ligger mellan East och videobutiken mittemot platsen där Råsunda Stadion stod.
Bästa kebabtallrik: här måste jag nog säga Palmyra, Årsta, pga den enkla anledningen att deras kött faktiskt ÄR lammkött...
På nedre planer längst in i hörnet? Du beställde fel. Deras lammentrecote med bulgur är skitgod. Be att få en redig klick ezme också. Turkisk chili/paprikaröra som är kanon.Gjorde idag misstaget att äta lunch på kebabställen i Kungshallen. Flottigt, åt helvete för tjocka skivor och allmänt deppiga såser. Undvik
Fruängen/Herrängen har en ruggigt bra kebab med bra drag i såserna! Vet dock ej vad den heter tyvärr. Men ligger mitt emot "Mäklarhuset"
Kommer ihåg för typ 10 år sedan så var det ett ställe i Herrängen som hade en sinnesjukt god kebab, har dock ingen aning vart det låg exakt eller vad det hette då det alltid var farsan som köpte hem. Kan det vara samma ställe?
Måste vara samma ställe kan man tycka! Inte mina hoods, men nästa gång jag är där kollar jag vad stället heter!
Älskar mat som ser likadan ut när den går in som när den går utK Amida blev det till middag pga denna tråd
Lundafalafel. bäst!Godaste falafelrullen har jag ätit i Lund, liten lucka vid torget .