• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholms bästa kebab

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
FAAAAK!!!
image.jpg
 

Doncorleone

Cartier
Har ändå som förortsunge ätit min beskärda del av kebab under mina 23 år och har aldrig ätit så bra kebab som i Hallunda centrum i Sthlm. Där måste ni äta om ni råkar ha vägarna förbi.
 

Wemb

Cartier
Likt många andra redan nämnt - Palmyras i Årsta.

Bodde i Årsta under drygt 2 år och har aldrig ätit så mycket kebab.
Löjligt stora portioner och dessutom såspumpar för att köttet ska kunna bada i sås!

Fan, nu blev man lite sugen...
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Likt många andra redan nämnt - Palmyras i Årsta.

Bodde i Årsta under drygt 2 år och har aldrig ätit så mycket kebab.
Löjligt stora portioner och dessutom såspumpar för att köttet ska kunna bada i sås!

Fan, nu blev man lite sugen...


Den där vitlökssåsen (krämen?) var dock ingen höjdare. Efter jag ätit där så rapade jag den i flera timmar och var nära på att spy varje gång. Tror jag borstade tänderna tre gånger för att bli av med den.

Säkert nämnts tidigare. Du får mycket kebab. Bästa? Knappast.
 

mjian

Omega
Finns två.
Den lite bättre av dom är den lilla Kurdistan-grillen vid Solvalla. (Heter kurdistan nånting) och den andra ligger mittemot parkeringen i Vårberg C :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Åker till Västerås i jobbet imorgon, finns det någon bra kebab där? Varit sugen sedan fredags och palmyras flopp...
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Den där vitlökssåsen (krämen?) var dock ingen höjdare. Efter jag ätit där så rapade jag den i flera timmar och var nära på att spy varje gång. Tror jag borstade tänderna tre gånger för att bli av med den.

Säkert nämnts tidigare. Du får mycket kebab. Bästa? Knappast.


Ställer mig halvvägs in på din planhalva... Har besökt stället ett par gånger under åren men sällan blivit svept från jordens yta av kvalité eller kvantitet då Palmyra verkar resonera kvantitet är en kvalité. Man får en redig skottkärra med köttflarn. Det finns bättre.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Hur är det med Göteborgs bästa kebab? Ska dit snart och tänkte prova en kebabrätt från vackra väst.
 
Topp