Il Pirata i Stuvsta kör en röd sås som går att jämföra med ajvar fast rinnigare. Den är fantastisk!
Tack för tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Il Pirata i Stuvsta kör en röd sås som går att jämföra med ajvar fast rinnigare. Den är fantastisk!
Piccolo är grymt!
Det du söker finns faktiskt ute i Flempan, mitt emot deras centrum finns det en foodcourt inbyggt i ett hotell(?!). Gyrosen är helt okej men såsen är 10/10!
Likt många andra redan nämnt - Palmyras i Årsta.
Bodde i Årsta under drygt 2 år och har aldrig ätit så mycket kebab.
Löjligt stora portioner och dessutom såspumpar för att köttet ska kunna bada i sås!
Fan, nu blev man lite sugen...
Den där vitlökssåsen (krämen?) var dock ingen höjdare. Efter jag ätit där så rapade jag den i flera timmar och var nära på att spy varje gång. Tror jag borstade tänderna tre gånger för att bli av med den.
Säkert nämnts tidigare. Du får mycket kebab. Bästa? Knappast.
Finns två.
Den lite bättre av dom är den lilla Kurdistan-grillen vid Solvalla. (Heter kurdistan nånting) och den andra ligger mittemot parkeringen i Vårberg C
Nu vankas det kebab, ta mig sjutton!!!
Fan, nu blev jag hungrig... Var är detta?Jäkla gott med nylagat bröd!
V
Fan, nu blev jag hungrig... Var är detta?
Haha, jaha, det var ju en bit bort...Filips kebab i Fisksätra. "Stockholms" bästa kebab!
Glömde de köttet...?Jäkla gott med nylagat bröd!
Glömde de köttet...?
Nja - jag vill ha en stora calatravaPft.
Det är kebabernas Calatrava, en perfekt balans mellan kött, sallad, sås och bröd.
Filips kebab:
Det du vill ha:
Nja - jag vill ha en stora calatrava
Där är vi nog eniga. Det är därför jag först äter upp min, och sedan avslutar fruns...
Malmö kan inte Kebab, vill man ha Falafel däremot...Välkomna till Malmö, allihopa.
Den käkade jag för någon vecka sen! Riktigt schysstPappas Special på bredängsgrillen.
Heja AIK.Den käkade jag för någon vecka sen! Riktigt schysst