Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är finaInte kebab men testa mackorna med lammstek från Hötorgshallen i stället för kebab!
Jag är rädd att vi behöver ett namn på den restaurangen Bra att ha ett ess i rockärmen om man skulle råka vara i Eskilstuna!Åt nyss mitt livs godaste kebab, dock ej i huvudstaden utan här i Eskilstuna, ett ställe 2 km från stadskärnan. Tog en kebabrulle. Färska och fina grönsaker, gudomlig sås och ett kebabkött som var riktig kebab på Tyskt/Turkiskt vis (döner kebab) marinerat kött på stock. Marinaden var förövrigt sjukt god.
Äntligen en kebab som var rik på smak.
Åt nyss mitt livs godaste kebab, dock ej i huvudstaden utan här i Eskilstuna, ett ställe 2 km från stadskärnan. Tog en kebabrulle. Färska och fina grönsaker, gudomlig sås och ett kebabkött som var riktig kebab på Tyskt/Turkiskt vis (döner kebab) marinerat kött på stock. Marinaden var förövrigt sjukt god.
Äntligen en kebab som var rik på smak.
Gredby pizzeria.Jag är rädd att vi behöver ett namn på den restaurangen Bra att ha ett ess i rockärmen om man skulle råka vara i Eskilstuna!
Så mycket du vill, bara att be snällt de männen som jobbar därVitsås eller??
Adana, köfte, lammkotletter, kizir, ezme, lahbne (i och för sig libanesiskt tror jag, men gott), sallad, oliver, och sucuk-korv. I kväll blir det turkish night.
Teşekkürler!Afiyet olsun som man säger i Turkiet inför en sådan matfest...
Inte kebab men testa mackorna med lammstek från Hötorgshallen i stället för kebab!
Hmmm låter ju inte alls kul. Käkar där i vart fall någon gång i månaden och inte blivit dålig änMina kolleger äter där ofta, men blir alltid dåliga i magen. Men god måste den va eftersom de fortsätter att gå dit
Måste vara det, inte mina hoods heller men Herrängen är ju inte alltför stort. Hur som helst hade/har dom en sinnessjukt god kebab där!
Gyrella vid Skanstull! Grymt trevlig personal har de ocksåKebab i all ära men jag söker gyros i Sthlm med riktig kebabsås, sån som serveras i övriga landet och bland annat i sjöstaden och på piccolo Agnello på knivsöder. Någon som har koll?
Tack för tipset. Syrran o jag gick dit idag och jag utbringade en skål för Spencer. I yoghurtdryck!Alinazik är vad du skall beställa!
Kebab i all ära men jag söker gyros i Sthlm med riktig kebabsås, sån som serveras i övriga landet och bland annat i sjöstaden och på piccolo Agnello på knivsöder. Någon som har koll?
Vart i sjöstan är det?
Då får det bli middag därifrån då
Samma för mig! Eller så testar jag Gyrella!
Kebab i all ära men jag söker gyros i Sthlm med riktig kebabsås, sån som serveras i övriga landet och bland annat i sjöstaden och på piccolo Agnello på knivsöder. Någon som har koll?
Piccolo är grymt!
Det du söker finns faktiskt ute i Flempan, mitt emot deras centrum finns det en foodcourt inbyggt i ett hotell(?!). Gyrosen är helt okej men såsen är 10/10!
Och nu blev jag fan hungrig mitt i natten. Måtte satan ta trådfan.
Nån som har bra tips på kebab med stans bästa röda sås?
Tål ej laktos....