• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholms bästa kebab

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Bara testat en kebabpizza i huvudstaden, låg på Drottninggatan. Al Forno tror jag stället hette. Kebabpizzan som sådan var riktigt god och vältillagad. Faktist en av de godaste kebabpizzorna som jag smakat.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
En god kebab finns faktiskt på Kungsholmens pizza, celciusgatan tror jag.



Palmyra är skit, men gillar man kvantitet ist för kvalité så köper jag tanken men gott är det inte.

Inte kebab men testa mackorna med lammstek från Hötorgshallen i stället för kebab!
 

almeyero

Panerai
Tryckte i mig den här tidigare ikväll, kebabsallad med falafel på Folkets Kebab på Folkungagatan. Ett säkert kort ute i Stockholms kebabdjungel.

IMG_4856.JPG
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Åt nyss mitt livs godaste kebab, dock ej i huvudstaden utan här i Eskilstuna, ett ställe 2 km från stadskärnan. Tog en kebabrulle. Färska och fina grönsaker, gudomlig sås och ett kebabkött som var riktig kebab på Tyskt/Turkiskt vis (döner kebab) marinerat kött på stock. Marinaden var förövrigt sjukt god.

Äntligen en kebab som var rik på smak.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Åt nyss mitt livs godaste kebab, dock ej i huvudstaden utan här i Eskilstuna, ett ställe 2 km från stadskärnan. Tog en kebabrulle. Färska och fina grönsaker, gudomlig sås och ett kebabkött som var riktig kebab på Tyskt/Turkiskt vis (döner kebab) marinerat kött på stock. Marinaden var förövrigt sjukt god.

Äntligen en kebab som var rik på smak.
Jag är rädd att vi behöver ett namn på den restaurangen :) Bra att ha ett ess i rockärmen om man skulle råka vara i Eskilstuna!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Åt nyss mitt livs godaste kebab, dock ej i huvudstaden utan här i Eskilstuna, ett ställe 2 km från stadskärnan. Tog en kebabrulle. Färska och fina grönsaker, gudomlig sås och ett kebabkött som var riktig kebab på Tyskt/Turkiskt vis (döner kebab) marinerat kött på stock. Marinaden var förövrigt sjukt god.

Äntligen en kebab som var rik på smak.

Vitsås eller??
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Kebab i all ära men jag söker gyros i Sthlm med riktig kebabsås, sån som serveras i övriga landet och bland annat i sjöstaden och på piccolo Agnello på knivsöder. Någon som har koll?
 

dauit

Panerai
2-Faktor
ååh, det är nu man längtar tillbaka till Sthlm. Luleborna kan inte alls göra kebab, Det är POMMES FRITES i kebaben, ja ni hörde rätt POMMES FRITES. Det blir ju alldeles saggigt och äckligt...
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Och nu blev jag fan hungrig mitt i natten. Måtte satan ta trådfan. :cigar:

Nån som har bra tips på kebab med stans bästa röda sås?
Tål ej laktos....
 
Topp