• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora bank ränte och privatekonomi tråden >>>

Det är nog lite varierande, vi hade Nordea tidigare och informationen vi fick var att rabatten var max 12 månader, sen var vi tvungna att boka ett personligt möte för att få det förlängt.

I vårt fall kunde vi inte den föreslagna tiden så vi gick miste om tre månaders ränterabatt, de kunde omöjligen lägga in den ”så länge” över telefon utan det var personligt möte som gällde. Vi tappade som sagt tre månaders rabatt på det, och de tappade en kund.
Blåst av SHB så det blev 1.14 i rabatt. Byter bank från de här bilhandlarna.

Edit: det lönade sig att ta ut ett nytt AU och vara ärligt besviken. Nu blev det bra och rätt ränta.

Senast ändrad:
Du kanske hade samma eftersläpning när räntan gick upp så det kanske jämnar ut sig?

Bra fråga, har inte kollat. Jag var inte särskilt engagerad i min rabatt eller vart man bör ligga någonstans förrän jag snubblade över den här tråden. Även varit för lat för att bry mig. Har nog också varit för naiv med att tro att räntenivån är där den är och att det inte finns så mycket att göra åt den rabatten man har.

Tillbaka
Topp