Oj, är det en sådan där Montjuic? (stavning)Landsvägstur (med lite förgasarmeck för Rickmannen).
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, är det en sådan där Montjuic? (stavning)Landsvägstur (med lite förgasarmeck för Rickmannen).
![]()
![]()
Är det Laverda du tänker på kanske? Detta ären Mike Hailwood replica. Ägaren har haft den sedan -84, lite cooltOj, är det en sådan där Montjuic? (stavning)
Aah!Är det Laverda du tänker på kanske? Detta ären Mike Hailwood replica. Ägaren har haft den sedan -84, lite coolt
Jadu, ingen aning, men särskilt billiga är de nog inte..!Aah!
Undrar vad det är för pengar i den där?![]()
Är det din Streetbob? Är i behov av en sådan. Sälj till mig!Årets första riktiga tur igår, 30mil för att äta grymma burgare
![]()
![]()
Landsvägstur (med lite förgasarmeck för Rickmannen).
![]()
![]()
Hehe nej det är polarens å den är ej till saluÄr det din Streetbob? Är i behov av en sådan. Sälj till mig!
Har du någon mer bild på den? Jag har också beställt med big shots som han hade nämligenHehe nej det är polarens å den är ej till salu![]()
Ska se vad jag kan gräva framHar du någon mer bild på den? Jag har också beställt med big shots som han hade nämligen![]()
Grymt tack! Blir nog skit braSka se vad jag kan gräva fram
Edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska se vad jag kan gräva fram
Edit:
![]()
Hal Stockholmsmoppe![]()
Jag är inget fan av fransar generellt men har lovat mig själv att tjackar jag en chopper så inhandlas en vass fransjacka i mocka omgående!Fransarna reducerade med 50 % nu![]()
Longshots är bra mycket trevligare än short shotsSka se vad jag kan gräva fram
Edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort grattis! Var rädd om dig.Och idag klarade man körningen, fan vilken härlig känsla att dra ut ensam på bågen![]()
Ge fan i chopper och slipp fransar, problem solved...Jag är inget fan av fransar generellt men har lovat mig själv att tjackar jag en chopper så inhandlas en vass fransjacka i mocka omgående!
Tack ska du ha!Stort grattis! Var rädd om dig.
Nej fan, vill ha en chopper! Å tycker en fransjacka i mocka kommer passa riktigt braGe fan i chopper och slipp fransar, problem solved...
Vilken del i landet bodde du i? Söder om Södertälje va?Tack ska du ha!
Röd dag, strålande solsken och ca 20grader dagen efter man tog körkort var som gjort för en MC-Tur! Blev ca 20mil med 2 polare
![]()
Åt alla till envar.Nej fan, vill ha en chopper! Å tycker en fransjacka i mocka kommer passa riktigt bra![]()
Och då körde jag Tigern i vitt.Ready to race på Gotland ring. Vi var inte på något sätt långsammast...
![]()
Hehe yes, håller till i SkånelandVilken del i landet bodde du i? Söder om Södertälje va?
BeklagarHehe yes, håller till i Skåneland![]()
Är det Laverda du tänker på kanske? Detta ären Mike Hailwood replica. Ägaren har haft den sedan -84, lite coolt
Nepp, inte han.Är ägaren en trollkonstnär? Vet en som kör (körde) regelbundet på en sådan på bana genom åren nämligen i södra Sverige.
Nepp, inte han.![]()