Topp. Skulle jag också köra .Jo jag vet men jag ska satsa på en manuell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Topp. Skulle jag också köra .Jo jag vet men jag ska satsa på en manuell
Varför 2st?Inhandlat två nya störtkrukor i kolfiber
Vill du länka vilka speglar du har, funkar de bra?Hur underbart är det inte när våren kommer.
Och vad jag älskar denna hoj
Köpt tre senaste veckan, tänkte att det är bra att ha.. plus gillade färgsättningen.Varför 2st?
Jävla dum fråga att ställa till dig. Gissar att svaret blir ”varför inte?”
Dom funkar riktigt bra, man ser bakåt utan vibrationer och kan vinkla dom åt alla håll, upp, ner, sidan, framåt, bakåt osv:Vill du länka vilka speglar du har, funkar de bra?
Gedigna men det var prislappen också, 2k/st! Behåller nog mina billiga, estetiskt fina men usel spegelbild.Dom funkar riktigt bra, man ser bakåt utan vibrationer och kan vinkla dom åt alla håll, upp, ner, sidan, framåt, bakåt osv:
Rizoma Spy-R
Vilka har du?Gedigna men det var prislappen också, 2k/st! Behåller nog mina billiga, estetiskt fina men usel spegelbild.
Tankgrepp nästa, velar mellan svart eller transparent.
Inte dum alls, funderade över samma sak. Just nu är ena styrvikten inte monterad, var rädd att den skulle skvalpa runt i handtaget eftersom de inte fäster i något förutom handtags-änden.Vilka har du?
Och en dum fråga men hur gjorde du med styrvikterna?
Mmm. Det fodrar lite tanke. Man vill ju på ett enkelt sätt kunna haka på en bromshandtagsbygel för att köra bana också och min erfarenhet av att bråka med styrvikter är att jag får montera av styret och skaka….Inte dum alls, funderade över samma sak. Just nu är ena styrvikten inte monterad, var rädd att den skulle skvalpa runt i handtaget eftersom de inte fäster i något förutom handtags-änden.
Något förslag, @MrJL tex?
Fick av en polare, tror det är modellen nedan. Högra gick inte skruva fast så den vinklas in när man gasar på, känns som att det slutar med att man köper ett par gedigna ändå..
Titan - 2x Styrändsbackspegel till Motorcykel - Hojstyling.se
Snygg och smidig backspegel för styre och styrände på motorcykel. En backspegel perfekt för MC av typ supermotard och street. Stabil konstruktion med flera inställningsmöjligheter.www.hojstyling.se
Det verkar gå att lösa likt nedan?!
Tror dom finns lite billigare, kolla på carpimoto, de har bra priser på Rizoma och billig frakt.Gedigna men det var prislappen också, 2k/st! Behåller nog mina billiga, estetiskt fina men usel spegelbild.
Tankgrepp nästa, velar mellan svart eller transparent.
Inte dum alls, funderade över samma sak. Just nu är ena styrvikten inte monterad, var rädd att den skulle skvalpa runt i handtaget eftersom de inte fäster i något förutom handtags-änden.
Något förslag, @MrJL tex?
Fick av en polare, tror det är modellen nedan. Högra gick inte skruva fast så den vinklas in när man gasar på, känns som att det slutar med att man köper ett par gedigna ändå..
Titan - 2x Styrändsbackspegel till Motorcykel - Hojstyling.se
Snygg och smidig backspegel för styre och styrände på motorcykel. En backspegel perfekt för MC av typ supermotard och street. Stabil konstruktion med flera inställningsmöjligheter.www.hojstyling.se
Det verkar gå att lösa likt nedan?!
Highsiders är rätt tunga och motsvarar vikten du tar bort.
Det låter riktigt trevligt När är bästa tiden att göra detta? Tänker att du förmodligen vill ha nya hojen
Foton för illustration och uppmärksamhet
När jag körde Thruxton var vi ett gäng (jag och massa gubbar) som körde Vättern runt ihop. Vi från GBG körde tillsammans upp på östsidan av Vättern, sedan mötte bi Sthlm-folket i Askersund för lunch. Därefter körde vi gemensamt på västra sidan av Vättern till Jönköping. Där bodde vi på ett halvsunkigt hak och käkade middag tillsammans. Dagen efter skildes vi åt och körde i våra två grupper tillbaka till GBG/Sthlm.
Det var jävligt trevligt. Vi hade som ”regel” att hålla ett tempo som var max +30km/h över gällande hastighet så vi körde inte som idiotier. Hade inte det varit tvärnice att köra en KS-Vätternrunda?
Något med dessa KTM, är rätt nöjd med min ocksåMan skrattar för sig själv bakom hjälmen, sicken beast men rolig att tämja.
En helg innan eller efter semestern brukar vara smart. Innan känns för snart för att planera upp. Lättast i år (om folk är sugna) bör således vara i augusti. Industrisemestern är v 28-31. Så förslagsvis helgen v33 (17-18/8) eller v34 (24/25/8) känns spontant vettigt. Då bör de flesta vara hemma igen. Det är även innan det börjar bli kallt och regnigt.Det låter riktigt trevligt När är bästa tiden att göra detta? Tänker att du förmodligen vill ha nya hojen
Skall vi börja med en göteborgstur och fik någon dag?En helg innan eller efter semestern brukar vara smart. Innan känns för snart för att planera upp. Lättast i år (om folk är sugna) bör således vara i augusti. Industrisemestern är v 28-31. Så förslagsvis helgen v33 (17-18/8) eller v34 (24/25/8) känns spontant vettigt. Då bör de flesta vara hemma igen. Det är även innan det börjar bli kallt och regnigt.
Det som behövs rent planeringsmässigt är egentligen:
1: Kolla intresse (grupp-PM + Doodle).
2: Preliminärboka två helger.
3: Styra upp rutter med mestadels kurvor (det är jag kass på men kan nog få tag på de rutter vi körde vid behov).
4: När det närmar sig bestämma helg utifrån väder och boka boende.
5: Klart.
Underbart. Jag hade gärna kört Gelleråsen igen, var 4 år sedan sist... Kör du med SMC där?Coola bilder från Gelleråsen nästa vecka blir det 2 nya dagar där! Någon mer som ska köra bana i år och med vilken arrangör?
Självklart men det är ju lätt ordnat. Vätternrunda kräver lite mer planering.Skall vi börja med en göteborgstur och fik någon dag?
Jag ska iväg och kolla på en Africa Twin på fredag.
Kört sporthoj, nakenhoj och bobber men aldrig känt som något av dem var min grej så nu jävlar ska man prova på en AT en nyare modell 2018.
Någon som kört en Och kan ge en input?
Jag är på båda om det passar!Skall vi börja med en göteborgstur och fik någon dag?