Blivit med hoj igen efter ett gäng år utan. Är färdig med fart, hästkrafter och långturer; nu ska det transporteras runt i stan och glidas runt på landet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte många japanska hojar här inteJämnt skägg i storlek mellan Triumphgänget och KTM-gänget här på KS.
Kan inte annat än att hålla med. Upplever precis samma sak med min Street Twin. Smidigt, sömlöst, enkelt… Behöver inte tänka på annat än att njuta..En Bonneville T120 Black. I princip stock förutom en tailtidy.
Älskar stuket på Bonneville, har alltid gjort. Det tråkiga är väl effekten på knappt 80hk, och allt går så lätt. Den är sjukt smidig. Koppling, växlar, kurva, bromsar, vikt osv. Som att köra moppe igen. Kul på grusvägar!
(Gillade iofs att sladda runt med stora trimmade harleys på grus också, cross-skadad)
Kombon blöta avgasbandage och varma rör är ingen höjdare. Jag blev tvungen att stanna en gång för att det rök så mycket att jag inte såg något.Kaosväder i Sthlm igår. Polaren å jag gömde oss i en busskur på väg ner till Trosa.
Instämmer, första tanken var att det liknar något från wish/temu.Jag tycker förra generationen är snyggare.
Blir inget byte för mig, ser inget vidare ut.
Vad tycker ni om 2025-V4P modellen då? Jag tycker förra generationen är snyggare.
Burr, vingen i fronten var olycklig. Kan bara se en stor fladdrande läpp som försöker äta upp framhjulet
Vad tycker ni om 2025-V4P modellen då? Jag tycker förra generationen är snyggare.
Framvingarna är sjukt fulaBlir inget byte för mig, ser inget vidare ut.
Senaste projektet jag drev mot Ducati. Vi hade svingen hemma för testning, på nära håll är den där riktigt snygg och lätt som sjutton.
Vad tycker ni om 2025-V4P modellen då? Jag tycker förra generationen är snyggare.
Coolt! Med svarta vingar hade den nog varit snyggare. Måste däremot säga att jag föredrar de äldre större lyktorna, även om de nya påminner lite mer om 998 & 748Senaste projektet jag drev mot Ducati. Vi hade svingen hemma för testning, på nära håll är den där riktigt snygg och lätt som sjutton.
Håller dock med om att förra generationen är snyggare, iaf på bild. Rödlackade vingar och något med sidokåpan som stör lite.
Första gången jag och teamet åkte på en regelrätt italiensk utskällning ocksåCoolt! Med svarta vingar hade den nog varit snyggare. Måste däremot säga att jag föredrar de äldre större lyktorna, även om de nya påminner lite mer om 998 & 748
Känns som att siffrorna på den nya är lite off.13kg tyngre än min -19. Fast att bakdelen ska vara 3.8 kg lättare.
Vad tycker ni om 2025-V4P modellen då? Jag tycker förra generationen är snyggare.
Torrvikt vs ”blöt” kanske? Alltid lurigt med vikter.Känns som att siffrorna på den nya är lite off.13kg tyngre än min -19. Fast att bakdelen ska vara 3.8 kg lättare.
Nej inte det heller. Min torr 174 nya 187.Torrvikt vs ”blöt” kanske? Alltid lurigt med vikter.
Är det R eller S du har..?Nej inte det heller. Min torr 174 nya 187.
-19 v4sÄr det R eller S du har..?
Nej inte det heller. Min torr 174 nya 187.
Tror du har rätt där. Sen har Ducati skrivit nya V4ans vikt ”187kg wet weight no fuel”.
Och här står det 187kg blöt. Man kan inte lita på mc-journalister.
Grym bild ju! Bra häng!Hittade en till bild man fastnade på, rätt coolt med gräset framför.