Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, folk från västkusten.
Jag låg i bakre delen av gruppen, och blev frånkörd närapå konstant - och då tryckte jag ändå på ordentligt.
Skulle tro att det är samma![]()
Ser ut som samma Duke som brukar parkera bredvid mig vid jobbet. Finns nog inte alltför många redbull 1290.
Inte direkt förvånande om man har t shirt ovan mc ställ. Vad är grejen?Blev en tur med sporthojs-gruppen igår. 25 hojar, varav vi var 7 som körde hela rundan på 16mil. En omkull-körning på grus i lågfart (inte jag).
Vissa kör helt galet!
![]()
![]()
Yes, folk från västkusten.
Jag låg i bakre delen av gruppen, och blev frånkörd närapå konstant - och då tryckte jag ändå på ordentligt.
Körde också en del med sporthoj.com folk för sisådär 20 år sedan men i sthlm, och herrejävlar va vårdslösa folks va i grupp. Va med om ett gäng otäcka olyckor på rätt kort tid och konstaterade att det sällskapet inte va nåt för mig. Slingerbulten och Bogesundsvägen va klassiker på den tiden.GBG-folk? Känner igen Duken.
Körde med sporthoj.com folk för 20 år sedan när jag pluggade i Jönköping. Insåg snabbt att det inte var min grej. Någon vecka senare bröt en av förarna nacken när hon körde omkull.
Jag hittade ett bra gäng på sporthoj lite senare. Thruxtonklubben. Jag var yngst, typ 25, resten var 50+. Gubbarna kunde köra fort men sansade sig. Det var ganska lagom för mig. Vi körde Vättern runt som tradition varje sommar, det var mysigt.Körde också en del med sporthoj.com folk för sisådär 20 år sedan men i sthlm, och herrejävlar va vårdslösa folks va i grupp. Va med om ett gäng otäcka olyckor på rätt kort tid och konstaterade att det sällskapet inte va nåt för mig. Slingerbulten och Bogesundsvägen va klassiker på den tiden.
Låter bra mkt bättre än 50st 25-åringar utan förståndJag hittade ett bra gäng på sporthoj lite senare. Thruxtonklubben. Jag var yngst, typ 25, resten var 50+. Gubbarna kunde köra fort men sansade sig. Det var ganska lagom för mig. Vi körde Vättern runt som tradition varje sommar, det var mysigt.
Inte direkt förvånande om man har t shirt ovan mc ställ. Vad är grejen?
Yupp… Noll konsekvens-tänk.Körde också en del med sporthoj.com folk för sisådär 20 år sedan men i sthlm, och herrejävlar va vårdslösa folks va i grupp. Va med om ett gäng otäcka olyckor på rätt kort tid och konstaterade att det sällskapet inte va nåt för mig. Slingerbulten och Bogesundsvägen va klassiker på den tiden.
Det kunde man ju räknat ut med röven och en bit krita.Jadu, kan bara hålla med
Dock var det snubbe med ”Alpha”-hoodien som vurpade.
Inte direkt förvånande om man har t shirt ovan mc ställ. Vad är grejen?
Enklare att slänga in textil i tvättmaskin än att rengöra stället efter alla kryp om man kör mycket landsväg.Jadu, kan bara hålla med
Dock var det snubbe med ”Alpha”-hoodien som vurpade.
Makes sense. Tack för det. Såg lite lustigt utEnklare att slänga in textil i tvättmaskin än att rengöra stället efter alla kryp om man kör mycket landsväg.
Vad gör den parkeringen resterande tid på året?Blev en härlig tur på 30 mil i dagens fina väder
![]()
Bra fråga, jag har tyvärr ingen aningVad gör den parkeringen resterande tid på året?
Bilparkering?Vad gör den parkeringen resterande tid på året?
Lättare att slänga en tisha i tvättmaskinen än att sanera skinnstället från 200 lik från flygfän.Inte direkt förvånande om man har t shirt ovan mc ställ. Vad är grejen?
Ja lite så.Makes sense. Tack för det. Såg lite lustigt ut
Vilken banpreppad gammal 600 som helst egentligen. R6, CBR600, Daytona 675. Är den preppad med kraschkåpor, clipons och najad så är den redo för alla bandagar och krascherOm man vill köra på bana på en budget vad rekommenderar ni då? Maxpris 100k. Behöver inte vara nytt men undviker nog väldigt gamla hojar. CF Moto 675SR-R verkar ha fått bra recensioner sett till priset (90k helt ny). Någon som provkört den?
![]()
Om man vill köra på bana på en budget vad rekommenderar ni då? Maxpris 100k. Behöver inte vara nytt men undviker nog väldigt gamla hojar. CF Moto 675SR-R verkar ha fått bra recensioner sett till priset (90k helt ny). Någon som provkört den?
![]()
Ballast på bandagen.Om man vill köra på bana på en budget vad rekommenderar ni då? Maxpris 100k. Behöver inte vara nytt men undviker nog väldigt gamla hojar. CF Moto 675SR-R verkar ha fått bra recensioner sett till priset (90k helt ny). Någon som provkört den?
![]()
Nästan 20 mil på 70 vägar idag.
82 mil. Dags att boka 100mila servicen
![]()
Vad är dina intryck av nya V2an så här lång, plus, minus?..
Om man vill köra på bana på en budget vad rekommenderar ni då? Maxpris 100k. Behöver inte vara nytt men undviker nog väldigt gamla hojar. CF Moto 675SR-R verkar ha fått bra recensioner sett till priset (90k helt ny). Någon som provkört den?
![]()
Hittade denna. Kan kanske vara någotVad tror ni?
![]()
Honda CBR600RR säljes i Trollhättan | Blocket
79000 kr - Sport - Trollhättan - Dags att avyttra frugans superfina CBR600RR från 2009, i princip nyskick och 681 mil på mätaren. Inga skador eller defekter...www.blocket.se
Har du provkört en sporthoj en längre period? Om man kommer från naken hojar & HD är det en annan grej.Hittade denna. Kan kanske vara någotVad tror ni?
![]()
79000 kr - Sport - Trollhättan - Dags att avyttra frugans superfina CBR600RR från 2009, i princip nyskick och 681 mil på mätaren. Inga skador eller defekter...www.blocket.se
Anonyms alternativ är redo och mycket bättre än en gathoj.Hittade denna. Kan kanske vara någotVad tror ni?
![]()
Blir själv sugen på Daytonan!![]()
Yamaha yzf-R6 banhoj säljes på Tjörn | Blocket
100000 kr - Sport - Tjörn - Utrustning; Öhlins bak. Ombyggd av Wats. Ombyggd framgaffel av Wats. Cordona quickshifter pc8. Power comander6 swedish race p...www.blocket.se
![]()
Triumph Daytona 675 R - Banhoj säljes i Sundbyberg | Blocket
77000 kr - Sport - Sundbyberg - Byggd för bana av T3 Racing i Storbritannien. 560 banmil. Mappad för avgassystem och filter. Ej regbar. Liten buckla i tanke...www.blocket.se
Extra hjulset är guld. Regndäck..
Sån här (fast bra mycket mer kittad) jag åkte på.
![]()
Cbr600rr Banhoj säljes i Uddevalla | Blocket
27000 kr - Sport - Uddevalla - Hej! Nu är det dags att sälja banhojen. Det är en cbr600rr från 2005 med en hel del tillbehör. Den är utrustad med -styrdämpa...www.blocket.se