• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Ett vänligt tips är att använda någon typ av öronpropp/lurar.
Finns ju de som släpper genom ljud tex. Ljudnivåerna du har i en hjälm över 110kmh är skadligt för hörsel.
Nya AirPods Pro ”2” fungerar oväntat bra tex i kombo med bättre isolerad hjälm

Fantastiskt! Har du någonsin blivit prejad av en lastbil? Det har jag, vilket var anledningen till att jag var borta från hojkörandet i 6år. Dumt att göra sig av med sinnen. Hade jag då hört att han gasade hade jag kanske klarat mig undan.

Av samma anledning kör jag helsystem utan DB-killer, för att andra skall höra mig.
Låter inte kul. Klart du ska köra på det sätt du tycker känns bra. Personligen vill jag gärna ha det ganska tyst dock, förutom musiken. Jag hör när folk tutar trots proppar och musik.

Finns säkert massa olika varianter men vi säljer dessa så se mig som partisk i just modellval

Köpte en för mig ny, hoj i fredags.
Har aldrig testat adv så det är dags nu.
Yamaha Tenere 700 -23

IMG_5230.png

Bra säljare och ett riktigt bra pris gjorde att jag slog till. Ska bli skoj att testa grusvägar och skog. Är helt ny på den biten av hojåka.
Fin hoj! Grattis!

Ett vänligt tips är att använda någon typ av öronpropp/lurar.
Finns ju de som släpper genom ljud tex. Ljudnivåerna du har i en hjälm över 110kmh är skadligt för hörsel.
Nya AirPods Pro ”2” fungerar oväntat bra tex i kombo med bättre isolerad hjälm
Jag kör med Alpine Motosafe, riktigt bra faktiskt och tar typ bara bort vindbruset.

Finns säkert massa olika varianter men vi säljer dessa så se mig som partisk i just modellval
Jag kör med likadana men under alpinanamnet.
Funkar för mig. Barnen har andra och inte samma som mig eller varandra.
De måste passa individuella öron

• Like
Reactions: par
Köpte en för mig ny, hoj i fredags.
Har aldrig testat adv så det är dags nu.
Yamaha Tenere 700 -23

IMG_5230.png

Bra säljare och ett riktigt bra pris gjorde att jag slog till. Ska bli skoj att testa grusvägar och skog. Är helt ny på den biten av hojåka.
Grattis till en fantastisk hoj och välkommen ut i skogen 😎

Provade adv för ca 3 år sedan och är helt fast, det är fantastiskt kul att lämna asfalten bakom sig.

IMG_9168.jpeg

Såg min gamla Thruxton på vägen idag. Att han bytte ut de raka rören kan jag förstå för den lät som satan. Ställer mig dock något frågande till de fula blinkersarna, originalbakskärmen och originallampan han satt på igen.

IMG_9173.jpeg
IMG_9169.jpeg

Tillbaka
Topp