Kräver lite modifiering. Finns plats både för Opinel och rikligt med svamp, men man får undvika för hårda gaspådragDucati - motorcykeln för svampplockare
Ser en ny kundgrupp etableras...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kräver lite modifiering. Finns plats både för Opinel och rikligt med svamp, men man får undvika för hårda gaspådragDucati - motorcykeln för svampplockare
Ser en ny kundgrupp etableras...
![]()
Denna kanske inte är första valet för nybörjare men den passar bra på din kravspec (dock ej grusvägar)Har blivit sugen på MC. Har inget kort, men börjar fundera på hojar.
Gillar Caferacer stuket, retro hojar och märken som Triump och Ducati. Tycker också att äventyrshojar kan vara coola. Typ Africa Twin, Teneere, Transalp, mm. De kan passa bra på de bitvis guppiga vägarna i Hälsingland där jag har hus.
Vad tycker ni är en vettig nybörjarhoj? Läser t ex om hög tyngdpunkt som en nackdel för nybörjare.
Gillar stuket på 80-tals hojar men hur är de att köra jämfört mot moderna retrohojar?
Jag gillar BMW också. Kul att de har gått tillbaka till det gamla utseendet på motorn.Denna kanske inte är första valet för nybörjare men den passar bra på din kravspec (dock ej grusvägar)
Grym maskin
![]()
Jag var och besiktigade min Triumph Scrambler för någon sedan. Jag reagerade på något besiktningsmannen sa när han kom tillbaka efter provturen.Har blivit sugen på MC. Har inget kort, men börjar fundera på hojar.
Gillar Caferacer stuket, retro hojar och märken som Triump och Ducati. Tycker också att äventyrshojar kan vara coola. Typ Africa Twin, Teneere, Transalp, mm. De kan passa bra på de bitvis guppiga vägarna i Hälsingland där jag har hus.
Vad tycker ni är en vettig nybörjarhoj? Läser t ex om hög tyngdpunkt som en nackdel för nybörjare.
Gillar stuket på 80-tals hojar men hur är de att köra jämfört mot moderna retrohojar?